Někteří z vás už možná nechtějí o Vánocích ani slyšet, jiní se nemohou dočkat těch příštích. Ale jedno je jisté. A totiž, že žádného eshopaře vánoční svátky nenechají chladným. My jsme se ještě naposledy za těmi uplynulými ohlédli a přinášíme vám výběr nejkrásnějších vánočních reklam roku 2018 dle agentury Brandwatch, která, jak již název napovídá, poskytuje nástroje pro sledování atraktivity obchodních značek a online aktivity jejich zákazníků.

 

Metodika hodnocení
Reklamy jsou agenturou hodnoceny na základě několika faktorů, jakými jsou sdílení na sociálních sítích, počet zhlédnutí a zmínek nebo míra pozitivního sentimentu. Spolu s těmito ukazateli tvoří výsledné skóre i hodnocení členů marketingového týmu agentury.

 

John Lewis “startuje” Vánoce
Všem světovým žebříčkům již tradičně (a zaslouženě) vévodí jméno John Lewis. Právě společnost John Lewis & Partners vydala svou první vánoční reklamu v roce 2007 a od té doby jsou její úchvatná videa nedílnou součástí předvánočních týdnů. Ve Velké Británii je v podstatě nepsaným pravidlem, že ve chvíli, kdy se poprvé na obrazovkách objeví reklama od John Lewis & Partners, začínají Vánoce. A něco takového se nedá nazvat ničím jiným, než ohromným úspěchem.

 

Která z reklam je vaším favoritem? Našli jste nějakou, která stojí za zmínku a v první desítce není? Dejte nám vědět do komentářů!

1. John Lewis

2. Iceland

3. Sainsbury’s

4. Aldi

5. Heathrow

6. Marks and Spencer

7. McDonald’s

8. Cadbury

9. ICRC

10. Waitrose

Martina je kreativní posilou marketingového týmu Eshop-rychle a na starost má sociální sítě a vyhledávání zajímavých témat, o kterých vás s nadšením sobě vlastním informuje prostřednictvím článků na blogu. Doma je paničkou ďábelsky rozmazleného psa a dvou velice nezábavných šneků.

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

shares