Konkurence v ecommerce je čím dál tím vyšší a tento trend, zdá se, bude ještě nějakou dobu pokračovat. I proto je nutné znát svou konkurenční výhodu – to, čím jste jako obchodník jedinečný, a správně to odprezentovat na svém e-shopu. Takovou možnost vám nyní přinášíme na šablonách nové generace a najdete ji schovanou pod třemi nenápadnými písmenky: USP.
USP, zkratka pro anglické Unique Selling Proposition, v češtině “jedinečný prodejní argument” slouží přesně tomuto účelu: přehledně a na první dobrou odprezentovat zákazníkovi důvody, proč by měl nakoupit právě u vás, a které vás odlišují od vaší konkurence.
Čím si zákazníky získáte?
Zamyslete se, jaké unikátní argumenty chcete zákazníkovi zdůraznit. Máte nejlepší ceny široko daleko? Jste schopni dodat zboží do druhého dne nebo dáváte ke každému nákupu malý dárek? Uvedeme pár příkladů USP pro vaši inspiraci:
- Unikátní vlastnosti či kvalita nabízených produktů
-
- 100% přírodní produkty
- Vyrobeno v ČR
- Oficiální distribuce
- Výhradní dodavatel
- Poskytované nadstandardní služby
-
- Prodloužená záruka
- Doprava zdarma
- Odesíláme do 24 hodin
- Nonstop zákaznická linka
- Dárek ke každému nákupu
- Stabilita či ocenění vaší společnosti
- Na trhu již 20 let
- Statisíce spokojených zákazníků
- E-shop roku 2020
Nenechme design stranou
Nová funkce USP vám dovolí vaše přednosti prezentovat tak, aby nejen prodávaly, ale i lahodily oku vašeho zákazníka. Každý z prodejních argumentů může obsahovat název, krátký popis, obrázek a prolink na stránku, kde jej můžete blíže popsat. S vašimi “júespíčky” si tak můžete dosytosti vyhrát a zaručit tak, že nejen padnou vašemu e-shopu jako ulitá, ale hlavně splní své hlavní poslání, a tím je utvrzení zákazníka v přesvědčení, že nákupem u vás neudělá chybu.
Už se nemůžete dočkat, až USP na svém e-shopu uvidíte? Tak na nic nečekejte a pusťte se do nich. Samozřejmostí je podrobný návod, jak s USP pracovat a jak naplno využít jejich možnosti.