Milí zákazníci, věříme, že jako kolegové podnikatelé chápete, že abychom v současné makroekonomické situaci i nadále byli schopni udržovat vysoký standard našich služeb a mohli ještě více “šlápnout” do vývoje naší platformy, jsme nuceni přistoupit ke zvýšení cen za naše služby.

Od 1. 6. 2022 upravujeme ceník

Od 1.6.2022 ceny za naše služby vzrostou, vy ale máte až do konce května příležitost si za stávající výhodnou cenu prodloužit provoz e-shopu či balíčků až o 1 rok k současnému již zaplacenému období! Věříme, že tento krok pochopíte jako příležitost k rozvoji naší společné e-shopové platformy směrem k ještě větší kvalitě. 

Jaké zásadní novinky nás brzy čekají?

Vaše e-shopy stěhujeme do nového, kvalitnějšího datacentra

Tuto novinku jsme dlouho museli držet pod pokličkou, ale konečně přišel moment, kdy vám ji můžeme s nadšením oznámit. Protože chceme zajistit co největší stabilitu vašich e-shopů ve všech sezónách roku, intenzivně pracujeme na migraci našich serverů pod novou střechu. To zajistí mimo jiné plynulejší chod aplikace a rychlejší funkčnost jednotlivých akcí (například hromadné operace), hladší provoz e-shopů, vyšší bezpečnost, ještě lepší monitoring a rychlejší řešení případných zádrhelů.

Toto rozhodnutí je pro naši společnost velkým milníkem a veškeré podrobnosti o něm vám sdělíme již brzy v samostatné zprávě. Rozhodně se jedná o další sebevědomý krok k vyšší kvalitě služeb a rychlosti dalšího rozvoje platformy a jsme přesvědčeni, že tuto spolehlivost ocení každý e-shopař jak na stabilitě práce s administrací, tak vaši zákazníci při nakupování na vašich e-shopech.

Alokujeme další zdroje do vývoje klíčových funkcí, abychom pro vás byli ještě lepší!

Jedny z největších projektů, do kterých jsme se za dobu Eshop-rychle pustili, se pomalu ale jistě blíží:

API – umožní Eshop-rychle vzájemně komunikovat s dalšími systémy. Tím se otevřou zcela nové možnosti pro vaše e-shopy. Díky API budou moci začít vznikat doplňky od externích poskytovatelů, které vám e-shopaření ještě více usnadní. Očekávejte napojení na nové účetní systémy, externí e-mailové služby, marketingové nástroje, CRM systémy a mnoho dalších. Tvůrci doplňků vám budou moci poskytnout řešení pro situace, se kterými si systém sám neporadí, a obohatit tak vaše e-shopy o spoustu nových vychytávek.

Nový vzhled administrace – předstupeň k novému adminu 2.0 přinese zcela novou podobu adminu a také jeho responzivitu. Díky tomu budete moci váš e-shop pohodlně obsluhovat z mobilních zařízení, a to včetně provádění potřebného nastavení či vyřizování objednávek. Všechny e-shopaře, kteří jsou na současnou podobu administrace zvyklí, můžeme uklidnit. Logika a struktura administrace zůstane stejná, změní se jen technologie na pozadí, která umožní modernější a mobilní vzhled, vy najdete vše tam, kde jste zvyklí. Navíc několik měsíců je v plánu ponechat všem možnost přepnout administraci do původního rozhraní.

A nejen to, do systému přichází i řada dalších funkcí, které si mnoho uživatelů žádá. Vyvíjíme například nové prvky pro fakturaci – storna objednávek či vratky a dobropisy, dále také parametrické kategorie pro lepší výsledky ve vyhledávačích a řadu dalších.

Abychom celý proces urychlili a zajistili jeho hladký průběh, napínáme všechny fyzické i finanční síly a snažíme se, aby náš systém co nejdříve obsahoval vše, co od něj očekáváte. A tento rok by měl být zlomový! Skvělý poměr cena/výkon, kterým se na českém a slovenském trhu již nyní pyšníme, bude brzy ještě zřetelnější.

Nový ceník platný od 1.6.2022

StartupBusiness
1 měsíc490 Kč / 19,6 €990 Kč / 39,6 €
6 měsíců (1 měsíc zdarma)2450 Kč / 98 €4950 Kč / 198 €
1 rok (2 měsíce zdarma)4900 Kč / 196 €9900 Kč / 396 €
2 roky (5 měsíců zdarma)9310 Kč / 372,4 €18810 Kč / 752,4 €
– Ceny jsou uvedeny bez DPH
– Zvýšení cen se promítne samozřejmě také do cen individuálních služeb a také jednotlivých doplňkových balíčků funkcí, které si můžete předobjednat za stávající ceny stejným způsobem jako prodloužení provozu.

Akční nabídka pro věrné zákazníky: Zafixujte si stávající cenu až na jeden rok!

Až do 31. 5. 2022 23:59 dáváme věrným zákazníkům příležitost si předobjednat provoz naší platformy nebo již využívaný balíček služeb za nynější ceny až na jeden rok k současnému zakoupenému období. Ve vaší administraci stačí přejít na záložku Přehled fakturace na úvodní straně a objednat provoz či balíček na 1 měsíc až 1 rok. Období, které vám nyní zbývá, samozřejmě zůstane v platnosti.

Upozornění: Pokud vám končí zúčtovací období v tomto měsíci, pak doporučujeme zaplatit nejprve proforma fakturu, která vám bude systémem vystavena, a výhodné prodloužení objednat až poté, vzhledem k tomu, že se zaplacená období sčítají. Pokud zvolíte tento postup, díky běžné květnové faktuře prodloužíte za stávajících cen provoz na libovolné období a stále budete mít možnost využít speciální akci, která k období přihodí další až 1 rok. Při opačném postupu se připravíte o možnost běžného prodloužení.

Upozorňujeme, že zakoupení období za stávající cenu lze aplikovat pro každý e-shop a každý konkrétní produkt (prodloužení provozu, prodloužení balíčku) pouze jednou.


Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

shares