Určitě jste již v minulosti narazili na zákazníka, který standardně nepřebírá zaslané balíčky na dobírku nebo je jiným způsobem tak výrazný, že vyřízení jeho objednávky stojí za extra pozornost. Toto vám nově pomůže vyřešit náš “Blacklist”.

Co to vlastně je?

“Blacklist” neboli černá listina je nová funkce, která vám pomůže ohlídat si, že neposíláte nevědomky objednávku nějakému notorickému nevyzvedávači. Nejedná se o blokační systém, kterým byste znemožnili danému zákazníkovi provést objednávku rovnou na vašich stránkách, ale namísto toho vám modul umožní hlídat konkrétního uživatele tím, že vám výrazně vysvítí jím provedené objednávky přímo v administraci.

 Jak přidám uživatele na blacklist?

Uživatele lze na blacklist přidat v detailu došlé objednávky a to konkrétně ve spodní části objednávky pod informacemi o zákazníkovi. Zde se nachází tlačítko pro vložení uživatele na blacklist.

Jak uživatele z blacklistu odstraním?

Pro správu hlídaných uživatelů byla do administrace přidána nová sekce, kterou můžete dohledat v sekci E-shop -> Objednávky -> Blacklist. Zde jsou uloženy údaje, podle kterých systém konkrétního uživatele hlídá a zde je taktéž můžete odstranit.

K dispozici je i filtrace pro lepší orientaci, pokud by blacklist přetékal informacemi o hlídaných uživatelích.

Podle čeho je uživatel monitorován?

Systém využívá tři hlavní informace ze zadaných údajů, podle kterých uživatele a jeho objednávky monitoruje:

  • e-mail (z dodací i fakturační adresy)
  • telefonní číslo (z dodací i fakturační adresy)
  • jméno

Uživatele mám na Blacklistu. Jak se to projeví?

Pokud uživatel provede na vašem e-shopu objednávku a zároveň je veden na vašem blacklistu, je objednávka v administraci vysvícena červeně.

Přehlednější informace o tom, na základě kterého údaje je uživatel hlídán, pak naleznete v detailu objednávky.

Jirka koordinuje vývoj funkcí e-shopového systému Eshop-rychle a ve svých článcích se dělí zejména o své technické znalosti. Se svými zkušenostmi se zákaznickou podporou má navíc velmi blízko k přáním a požadavkům zákazníků.

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

shares