Tak monotématickou mediální masáž, jakou prožíváme nyní ve spojitosti s epidemií koronaviru, asi nikdo z nás v minulosti nezakusil. Není prostoru, ať už virtuálního nebo toho skutečného, který by epidemie nezasáhla. Mohlo by se zdát, že pouze negativně. Život ale není černobílý a jak v jednom z rozhovorů říká zakladatel Mall.cz Ondřej Fryc:„ Každá krize je katalyzátor změny.“

Po prvních týdnech doby virové můžeme provést první hodnocení stavu e-commerce, sledovat nové trendy a pokusit se věštit, co bude dál. Vzhledem k velkému množství inspirativních výstupů jsme se rozhodli do pravidelného měsíčního přehledu zajímavostí a novinek ze světa e-commerce zařadit výstupy reflektující především aktuální situaci.

Po záplavě jednotvárně negativních informací přináší novou pozitivní energii zprávy, které vyznívají pro e-podnikání příznivě. Lidé, kteří byli vůči e-shopům zdrženliví se stávají novými zákazníky, situace přeje virtuálnímu prostředí a co je nejdůležitější, vznikají nové příležitosti. Krize se tak stává katalyzátorem, který přeje připraveným a kreativním a jak se zdá, právě pro e-commerce se otevírají nové netušené možnosti! Nenechme se proto převálcovat.

Příjemné čtení a hlavně to zdraví, které už nezní jen jako klišé přeje celý tým Eshop-rychle.

Vliv COVID-19 na e-commerce

Prohlédněte si dosud největší studii vlivu epidemie koronaviru na e-commerce na podkladě více než tisíce e-shopů! Která odvětví zaznamenala růst a které naopak klesají?

Návaly z obchodů se přesunuly na web. Na nákup si počkáte i několik dní

E-shopy s potravinami a zbožím na podporu zdraví jedou snad více, než před Vánoci. Lidé se z obav nakupování v kamenných obchodech přesouvají na internet.

Plánujete založit e-shop? Přinášíme 10 častých chyb, na které si dejte pozor

Ačkoliv se jedné o článek již z roku 2013 nabízí v současné situaci zakládaní mnoha e-shopů zatraceně aktuální informace.

Obchodníky zachraňuje internet. Čtěte, jak postupovat při zakládání e-shopu

Současná situace nutí řadu obchodníků přehodnotit byznys a zamířit na internet. Jak při zakládání internetového obchodu postupovat?

Kompenzace vlády pro firmy a OSVČ

Jakou budou mít podobu kompenzace pro firmy a živnostníky je nejasné a situace se vyvíjí každým dnem. Vše sledujeme a nyní přinášíme aktuality.

Alternativa k plným obchodům: Jak se české e-shopy a kurýrní služby vypořádávají s obrovským náporem

Internetové obchody zažívají větší poptávku po svých službách než během poslední a zároveň rekordní vánoční sezony. Jak se daří s doručováním zásilek?

Jak přežít (a vydělat na) krizi

Budete v pokušení omezit všechno. Je jednodušší zrušit reklamu, než zavřít výrobu. Ale není vše jen černé. Nedělat nic je to nejhorší, co můžete udělat. Jak přežít a ještě vydělat?

ONLINE PŘENOS: Dopady koronaviru na média a marketing

Události spojené s epidemií nabraly rychlý spád a ovlivňují každodenní život a samozřejmě i média, marketing a reklamu. Zaznamenáváme, jaké dopady má nová situace na komunikační odvětví.

Ekonomicky to nezvládáme, říká investor Ondřej Fryc. Bojí se i omezení svobody

Navzdory poněkud pesimistickému nadpisu velmi inspirativní a moudrý rozhovor se zkušeným bardem české online scény, kterému stojí zato naslouchat.

Jak komunikovat se zákazníky v době krize koronaviru

Epidemie způsobuje různé problémy s poptávkou, její snížení, ale i neúměrné zvýšení. Všichni se potýkají s krizovou komunikací s nespokojenými zákazníky. Několik tipů, jak na to.

Trh práce se proměňuje, někde nabírají až stovky zaměstnanců

Nákaza koronavirem a s tím spojená bezpečnostní opatření mění i trh práce. Zatímco gastronomie, turismus i řada obchodníků je nucena zavírat, jiné hledají nové zaměstnance. Týká se to především maloobchodních řetězců a online obchodů.

Obrat nám díky koronaviru násobně narostl. Z krize se probudíme do jiného světa, říká zakladatel Pilulka.cz Martin Kasa

Rozhovor s narušiteli zaběhlých pořádků, bratry Kasovými, kteří díky inovacím tlačí byznys vpřed. Jejich e-shop a síť 150 lékáren s logem Pilulka.cz se posouvá krize nekrize.

Uniklo nám něco?

Unikl nám nějaký zajímavý článek z poslední doby? Budeme rádi, když se o něj podělíte v komentářích.

Zbyněk je obsahovým kreativcem týmu. Své dlouholeté zkušenosti z offline světa marketingu, tvorby webových prezentací a studia filmové školy přenáší do pestrého světa onlinu, aby e-shopům pomohl prostřednictvím svých článků růst. Ve volném čase ho můžete nejčastěji potkat v přírodě.

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

shares