Modul pro evidenci do EET se snažíme neustále rozvíjet. Využíváme k tomu naše vlastní znalosti a zkušenosti, ale bereme si poučení i z vašich cenných postřehů a připomínek. Jaké vychytávky jsme si pro vás připravili v nejnovějším balíku úprav?


1/ Možnost automatického zaslání EET účtenky zákazníkovi

Tuto nabídku naleznete v nastavení EET. S její aktivací bude odcházet EET účtenka automaticky při ruční evidenci na zákazníkův email, který uvedl do objednávky.

Připomínáme, že při online platbě je účtenka zasílána taktéž automaticky jako výchozí nastavení bez nutnosti aktivace.

eetupravy1

2/ Zobrazení informačního textu o evidenci do EET

Pokud na svém webu modul pro evidenci do EET využíváte a objednávky evidujete, jste taktéž dle zákona povinni o tom své zákazníky informovat a to dle zákona na “viditelné části stránek”.

Proto jsme pro vás do Nastavení EET přidali možnost toto informační oznámení na svém webu zobrazit bez jeho ručního vkládání a především bez otravného hledání, jak má být text vůbec v souladu se zákonem formulován.

Na výběr je zobrazení textu v patičce webu nebo v košíku, kde se hlášení zobrazuje pod nabídkou volby dopravy a platby.

eetupravy2

3/ Informace o EET na faktuře

Každý chce šetřit papír a netisknout zbytečně něco, co není nezbytně nutné.

V nastavení EET si teď můžete aktivovat možnost propisování údajů o evidenci na vystavované faktury. Faktura pak bude nově sloužit jako doklad o zakoupení produktů a zároveň i jako účtenka/doklad o zaevidování platby do EET.

Všechny zákonem povinné informace jsou po aktivaci zobrazeny v patičce faktury.

eetupravy3

4/ Filtrace v přehledu evidovaných objednávek

Jelikož je potřeba tyto informace nějakou dobu evidovat, přidali jsme do přehledu zaevidovaných objednávek i možnost filtrace podle data (od – do).

Ten, kdo na svém e-shopu využívá pro evidenci více než jednu provozovnu, určitě také uvítá možnost filtrace provozovny, skrze kterou byla objednávka zaevidována.

eetupravy4

Co na úpravy říkáte?

Všechny novinky jsme přůběžně během týdne nasazovali tak, jak přicházely, abychom vám je byli schopni nabídnout co nejdříve. Někteří z vás už tedy tyto úpravy postřehli ve své administraci v průběhu týdne.

Co na úpravy říkáte? Jsou pro vás usnadněním práce, nebo vám ještě některé zásadaní nedostatky práci s EET modulem ztěžují?

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

  • Jana Stupárková

    Dobrý den, pokud si tedy zakliknu automatické odesílání účtenky, bude to posílat zákazníkům, kteří mají osobní odběr? Nebo to bude odesílat všem? Protože já někdy vytvářím objednávky za zákazníky, když ji objednali telefonicky, nebo když ji neumí vytvořit sami a mají to na dobírku a PPL mi to pak dává na účet a to znamená, že to nepodléhá EET. Děkuji

    • Jiří Košťál

      Dobrý den Jano, pokud zakliknete tuto možnost, bude účtenka odesílána automaticky u všech objednávek, které ručně zaevidujete v administraci stránek bez výjimky (= v jejich nastavení prokliknete na tlačítko “Evidovat tržbu v EET).

      • Jana Stupárková

        to je škoda, protože EET je nutné jen pro hotovostní platbu. děkuji za odpověď

        • Jiří Košťál

          Vaší reakce vůbec nerozumím.
          Evidovat je nutné nejen hotovostní platbu, ale i platbu platbu kartou a dobírku v případě, že vám ji dopravce vyplácí v hotovosti.
          Tlačítko pro zaevidování platby je nicméně dostupné i každé objednávky pro případ, že by někdo chtěl evidovat i jiné platby, než je reálně nutné evidovat.
          Nastavení, o kterém se zde na základě vašeho prvotního dotazu bavíme, pak udělá to, že po ručním zaevidování platby je pak účtenka odeslána zákazníkovi na email. V opačném případě se zákazníkovi nic nezasílá.

  • Jan Brož

    Paráda! Děkujeme moc za pochvalu, Jarku! 🙂

shares