Eshop-rychle nabízí nepřeberné možnosti, kterými můžete váš e-shop odlišit od konkurence a “nakopnout” ho tím správným směrem. Právě proto, že je jich tolik, rozhodli jsme se přinést vám v jednom článku ty nejatraktivnější, které Eshop-rychle nabízí a v konkurenčních systémech byste je takhle pohromadě a v takovém rozsahu hledali jen stěží.
Ano, dnes si představíme některé z důvodů, proč pro vaše podnikání zvolit právě náš systém. Že to zní nabubřele? Inu, posuďte sami.
1. Personalizovaný e-shop
Pomocí dobré analytiky můžete odhalit, jak se návštěvníci vašeho e-shopu chovají. Na základě dat z těchto měření pak můžete zobrazovat návštěvníkům vašeho e-shopu nabídku produktů šitou přesně na míru jejich potřebám, o nichž víte z jejich předchozích návštěv a z obecných trendů chování ostatních.
Zobrazte zákazníkovi naposledy navštívené produkty a pobídněte jej tak k dokončení objednávky, upřednostněte ve vaší nabídce nejprodávanější produkty nebo ty, které jsou nejčastěji prohlížené! Podobně našlapané možnosti personalizace na trhu e-shopových řešení jen tak nenajdete.
2. Vyladěný košík
Co by to bylo za e-shop bez košíku, že? Košík na šablonách nové generace ale nabízí něco navíc a na jeho vývoji se podílel zkušený e-commerce konzultant. Například jsme v něm skryli informace, které by mohly zákazníka rozptylovat při dokončování objednávky. Chceme přeci, aby se soustředil a dokončení objednávky proběhlo hladce.
Zároveň ale můžete přidat takové informace, které žádoucí jsou – v tomto případě třeba doplňující popisky k poštovnému nebo kontaktní informace, kam se vám má zákazník ozvat, když bude mít k dokončení objednávky jakékoli dotazy.
3. Newsletter, na který se budou zákazníci těšit
Systém Eshop-rychle obsahuje kompletní newsletterový modul, s jehož pomocí můžete vytvářet moderní a vizuálně poutavé e-maily pro vaše zákazníky, které se budou perfektně zobrazovat na každém zařízení.
Díky technologii drag & drop (táhni a pusť) je práce s modulem jednoduchá, rychlá a ovládání intuitivní. V administraci na vás navíc čeká několik předpřipravených šablon, které můžete libovolně upravovat, nebo si vytvoříte své vlastní pro opakované použití.
Vkládejte nové textové bloky nebo obrázky a přesouvejte jednotlivé části na správné místo; celou strukturu tak vylaďte na míru vašim potřebám. Posílejte přímo z administrace e-maily, na které se budou vaši zákazníci těšit!
4. Grafické transakční e-maily, které nezapadnou
E-mail po objednávce, e-mail o platbě, e-mail o expedici… Je to samý e-mail. Tohle jsou ty chvíle, kdy s vaším zákazníkem komunikujete možná poprvé, tak ať to trochu vypadá! V systému Eshop-rychle můžete nechat tyto důležité zprávy hovořit vaším jazykem a vysílat je do světa v dresu vašich barev.
Kam se na to hrabou stále dokola stejné e-maily konkurence, které ve stejném designu posílá dalších 10 000 eshopů na trhu?
5. Heureka – výpis hodnocení
Zákazníci si v internetovém moři nabídek od desítek tisíc e-shopů již zdaleka nevybírají jen na základě svého vlastního pocitu. Mnohem více dají na doporučení ostatních a všichni víme, že Heuréka je malou Biblí velké části potenciálních zákazníků.
Dle nedávné studie APEKu až 74% respondentů uvádí, že se při nákupu rozhodují na základě recenzí obchodu. Ve vašem e-shopu můžete zobrazovat recenze Heuréky napřímo. To pro návštěvníky znamená mít vše přehledně na jednom místě. Proč by pak chodili jinam?
6. Parametrické kategorie – tajná zbraň pro vaše SEO
Pokud nabízíte širokou škálu zboží v různých variantách, určitě je vhodné, aby v nich zákazníci mohli vyhledávat za pomoci filtrace podle parametrů.
Některé kombinace různých filtrů mohou být dokonce tak oblíbené, že by byla škoda neposkytnout jim “prostor” ve formě vlastních kategorií s vlastními URL i pokročilým nastavením. Ale co když není žádoucí ani vhodné tyto kategorie násilím tlačit do menu a natahovat jej do závratných délek?
V takovou chvíli přicházejí na řadu tzv. Parametrické kategorie. Jedná se o “virtuální kategorie” – vstupní stránky, díky kterým zákazníky z vyhledávačů přivedete přesně tam, kam chtějí.
Parametrické kategorie, aniž by byly umístěny napevno v menu, mají svou vlastní URL, jsou zahrnuty v sitemap a tím i indexovatelné vyhledávacími roboty a mohou pomoci k vyšší organické návštěvnosti. Stejně tak je možné je využít i v placené propagaci. Jejich tvorba je navíc v systému Eshop-rychle dokonale snadná.
7. Naprostá svoboda na zbožových srovnávačích
Pokud chcete prezentovat své produkty (nejen) na cenových srovnávačích, tenhle modul je ultimátní „must-have“. Funkce Pokročilé zbožové srovnávače nabízí unikátní možnosti si pro každý feed zvolit individuální nastavení jednotlivých produktů a přímo tak ovlivnit jejich zobrazení na různých portálech. Funkce je využitelná například i pro přizpůsobení feedu pro Facebook reklamu, kde se vám může u produktu hodit jiný obrázek, název či popisek produktu, než jaké jsou na e-shopu.
Na zbožových srovnávačích je často nutné zachovávat například název produktu v určité podobě pro správnou spárovanost. Právě modul Pokročilé zbožové srovnávače například umožní do feedů generovat jiné názvy produktů, než jaké chcete mít na e-shopu. To však není jeho jedinou devízou! Exportujte na české i slovenské srovnávače, lokalizujte vaše texty, zkrátka vylaďte vše tak, abyste vaše zboží na srovnávačích dostali na co nejvyšší příčky.
8. Automatická komprese obrázků pro rychlejší e-shop
Při nahrávání (nejen) produktových obrázků do e-shopu by měl každý e-shopař myslet na to, zda jsou obrázky správně komprimované. Příliš velké obrázky totiž nejen že zbytečně zabírají prostor na disku, ale hlavně neblaze přispívají k pomalému načítání e-shopu zákazníkům i vyhledávacím robotům. V administraci Eshop-rychle si můžete při nahrávání obrázků z počítače zvolit, zda je chcete automaticky zmenšit na doporučené rozměry a komprimovat do moderního formátu .webp, který dokáže minimalizovat datovou velikost obrázku při maximálním zachování jeho kvality.
9. Microcopy – buďte originální tam, kde jsou ostatní všední
Další z vychytávek, která vás odliší. Tentokrát je ale řeč o vlastních popiscích (microcopy) a textech v tlačítkách. Kupříkladu něčí zákazníci “vkládají do košíku”, jiní “přidávají do košíku”, ti vaši mohou třeba “házet na vozejk”, pokud je vaším tématem středověké zboží. Uvnitř šablony můžete přetextovat, na co si vzpomenete, což není na konkurenčních řešeních zcela běžné.
Nabídněte zákazníkům přehlídku nejprodávanějších produktů nebo jim rovnou řekněte, co rozzáří očka jejich ratolestem. Opět zde můžete vyzdvihnout váš komunikační styl tak, aby na vás vaši zákazníci jen tak nezapomněli.
A jelikož byste tuhle “fíčuru” hledali u našich konkurentů jen stěží, vězte, že tímto předběhnete celé tisíce jiných e-shopů.
10. Ikony v menu
Znázorněte přímo v menu graficky to, co v kategorii zákazníka čeká a usnadněte mu tak orientaci. Pomocí ikon navíc můžete dosáhnout velice hezkého efektu a oživení vzhledu vašeho eshopu. Nemusíte ani žádat grafika, vše zvládnete hravě přímo z vaší administrace.
11. Děkovací stránka
Naše děti učíme, že v dobré společnosti je slušností poděkovat. Na e-shopu to ve vztahu k zákazníkovi platí dvojnásob a navíc je možné (alespoň u Eshop-rychle) poděkovat originálně.
Co chcete zákazníkovi po dokončené objednávce sdělit? Bude to roztančené “Děkujééém, přijďte záááás” nebo informativní “Vaše objednávka byla odeslána ke zpracování”? Ať už vaše značka hovoří jakkoli, můžete popustit uzdu vaší fantazii a zkrátka poděkovat po svém.
12. 404 – stránka, na kterou budete pyšní
Může se stát, že se zákazník zatoulá někam, kde už zkrátka nic není. Vlastně je: takzvaná stránka 404. Už se s ní setkal snad každý, většinou ho přivítala nápisem ve stylu “404 – Nenalezeno”. To není moc osobité, že? I vy máte na eshopu takovou stránku, ale je jen na vás, jak na zákazníka promluví.
Buďte originální a sví, zapojte ji do vašeho konceptu. Protože jednou na ní některý zákazník narazí, ať chcete nebo ne. Stačí, když se bude snažit adresu zadat ručně a nevšimne si překlepu. Sdělte mu, jak se tam ocitl a kam by měl pokračovat. “Čtyřistačtyřka” nemusí totiž znamenat konec, ale začátek!
13. Faktury podle vašeho gusta
Systém Eshop-rychle nabízí jak ruční, tak automatické generování faktur k přijatým objednávkám a samozřejmostí je jejich připojení k potvrzovacím e-mailům. Zvolit si můžete hned ze čtyř různých podob těchto faktur. Můžete tak posílat faktury, které nejlépe odrážejí potřeby a styl vašeho e-shopu.
14. Popisky kategorií, o jakých se může konkurentům zdát
Poté, co zákazník vstoupí do kategorie produktů, máte možnost mu v rámci popsání kategorie zobrazit libovolný text. A to jak nad výpisem produktů a pod ním, tak na obou místech zároveň.
Pokud je informace, kterou chcete sdělit, příliš dlouhá, můžete ji zobrazovat dole, aby tolik neprotahovala čas, za který se návštěvník “doscrolluje” k samotným produktům. Zároveň ale není jisté, zda pak k těmto informacím dojde.
Umístění pod produkty můžete také využít pro vyhledávače – text nemusí být tak čtivý, ale měl by obsahovat správná klíčová slova, která chcete robotovi předhodit. Naopak nad výpisem už chceme zákazníka zaujmout a měli bychom se tedy snažit text uhladit, případně doplnit obrázkem.
Dobrou volbou je tedy umístění na obou místech – nahoře mít to hezké, upravené, stručné povídání, dole pak text, který bude srozumitelný pro roboty a doplňující pro fajnšmekry.
15. Meta data pro Facebook – budiž vám sdíleno!
Pokud tvoříte pro e-shop zajímavý obsah, který by mohl oslovit širší publikum, dovolte jej vašim zákazníkům sdílet na Facebooku přímo z vašeho e-shopu jedním kliknutím. Tak se totiž dělá reklama zdarma. Náš systém vám umožní ke každému článku vložit meta data, která se postarají o to, aby článek ve výsledné podobě měl ten správný obrázek, nadpis i popisek. A nejen to!
Stejným způsobem můžete meta data nastavit u každého produktu, kategorie, nebo na domovské stránce. Sociální sítě vládnou světu, buďte toho součástí!
16. Vymazlená analytika
Jak prodávat, co prodávat a komu. Je naprosto zásadní znát své zákazníky a jejich chování na e-shopu, abyste mohli maximalizovat vaše zisky v dlouhodobém horizontu. Systém Eshop-rychle disponuje implementací nejpoužívanějšího analytického nástroje Google Analytics (včetně ještě komplexnější implementace nástroje Google Tag Manager) vyladěným téměř k dokonalosti samotným odborníkem na webovou analytiku Zbyňkem Hyrákem.
Zbyněk nám svými zkušenostmi a profesionálním pohledem analytika nejenže pomohl správně aplikovat kompletní možnosti těchto nástrojů podle nejnovějších dokumentací, ale ze své praxe s těmito nástroji zjistil, že ani Google nemá své oficiální integrační manuály zpracované tak, aby při jejich následování při implementaci analytika fungovala zcela správně.
Sám tedy přišel na to, jak integraci rozšířit, aby vám opravdu přinášela maximum užitku.
Vše jsme pro vás připravili tak, abyste mohli do administrace zadat jen jeden jediný údaj – vaše ID, a rovnou získávat všechna potřebná data. S takto pokročilou analytikou se setkáte jen u Eshop-rychle.
17. Pracovní mód a rozšířený editor šablony pro unikátní e-shop
V rámci šablon nové generace máte téměř neomezené možnosti barevného nastavení vaší šablony. Nejen že můžete upravit barevnost jednotlivých tlačítek nebo vkládat obrázky do pozadí, navíc na vás v administraci čeká vychytávka zvaná Pracovní mód.
Ta umožňuje veškeré změny provádět “nanečisto” a tím nenasadit změnu, která by se vašim zákazníkům online úplně nelíbila. V pracovním módu si můžete se šablonou patřičně vyhrát a na ostrou verzi e-shopu ji aplikovat, až když jste s výsledkem naprosto spokojeni.
A pokud jste s laděním došli tak daleko, že jste se do všech těch barev zamotali, máte vždy možnost resetovat váš výběr do původního nastavení a začít jednoduše znovu.
18. Responzivní design
Dobrá, responzivní design, tedy možnost zobrazení vašeho eshopu na mobilních zařízeních, najdete i jinde. Proč ho sem tedy zahrnujeme? Zkrátka proto, že ten náš, který jsme přinesli s revoluční šablonou New York, je podle nás a dalších odborníků zpracovaný nejlépe. A hned vám také řekneme, proč.
Responzivní design nové generace šablon byl navržen špičkovými odborníky. Nad jeho tvorbou jsme společně s nimi strávili stovky hodin práce. Je rychlý a dokonale odladěný. A v neposlední řadě se líbí Googlu a ještě více se bude líbit vašim zákazníkům. Nehledě na zařízení, ze kterého na váš e-shop přijdou, vše bude krásně čitelné a umístěné přesně tam, kam patří.
Perfektní rozložení menu, výpisu produktů i jejich detailů a hlavně naprosto přehledný a uhlazený košík a srozumitelný objednávkový proces – to všechno jsou body, které jsme zpracovali tak, aby činily potěšení zákazníkům a čest vašemu podnikání. To vše se skrývá pod pojmem UX design. Pokud se chcete dozvědět více o tomto tématu, tak právě pro vás je článek UX DESIGN – design, který nevidíte, ale cítíte.