Eshop-rychle nabízí nepřeberné možnosti, kterými můžete váš eshop odlišit od konkurence a “nakopnout” ho tím správným směrem. Právě proto, že je jich tolik, rozhodli jsme se přinést vám v jednom článku ty nejatraktivnější, které Eshop-rychle nabízí a v konkurenčních systémech byste je v takovém rozsahu hledali jen stěží.
Ano, dnes si představíme některé z důvodů, proč pro vaše podnikání zvolit právě náš systém. Že to zní nabubřele? Inu, posuďte sami.
1. Personalizovaný eshop
Pomocí dobré analytiky můžete odhalit, jak se návštěvníci vašeho eshopu chovají. Na základě dat z těchto měření pak můžete zobrazovat návštěvníkům vašeho eshopu nabídku produktů šitou přesně na míru jejich potřebám, o nichž víte z jejich předchozích návštěv a z obecných trendů chování ostatních.
Zobrazte zákazníkovi naposledy navštívené produkty a pobídněte jej tak k dokončení objednávky, upřednostněte ve vaší nabídce nejprodávanější produkty nebo ty, které jsou nejčastěji prohlížené! Podobně našlapaný balíček na trhu eshopových řešení jen tak nenajdete.
2. Heureka – výpis hodnocení
Zákazníci si v internetovém moři nabídek od desítek tisíc eshopů již zdaleka nevybírají jen na základě svého vlastního pocitu. Mnohem více dají na doporučení ostatních a všichni víme, že Heuréka je malou Biblí velké části potenciálních zákazníků.
Dle nedávné studie APEKu až 74% respondentů uvádí, že se při nákupu rozhodují na základě recenzí obchodu. Ve vašem eshopu můžete zobrazovat recenze Heuréky napřímo. To pro návštěvníky znamená mít vše přehledně na jednom místě. Proč by pak chodili jinam?
3. Newsletter, na který budou zákazníci čekat
Systém Eshop-rychle obsahuje kompletní newsletterový modul, s jehož pomocí můžete vytvářet moderní a vizuálně poutavé emaily pro vaše zákazníky, které se budou perfektně zobrazovat na každém zařízení.
Technologie drag & drop (táhni a pusť) zajišťuje, že práce s modulem je jednoduchá a ovládání intuitivní. V administraci na vás navíc čeká několik předpřipravených šablon, které můžete libovolně upravovat, nebo si vytvoříte své vlastní pro opakované použití.
Vkládejte nové textové bloky nebo obrázky a přesouvejte jednotlivé části na správné místo; celou strukturu tak vylaďte na míru vašim potřebám. Posílejte přímo z administrace emaily, na které se budou vaši zákazníci těšit!
4. Vyladěný košík
Co by to bylo za eshop bez košíku, že? Košík na šablonách nové generace ale nabízí něco navíc a na jeho vývoji se podílel zkušený e-commerce konzultant. Například jsme v něm skryli informace, které by mohly zákazníka rozptylovat při dokončování objednávky. Chceme přeci, aby se soustředil a obchod proběhl hladce.
Zároveň ale můžete přidat takové informace, které žádoucí jsou – v tomto případě třeba popisky k poštovnému, nebo kontaktní informace, kam se vám má zákazník ozvat, když bude mít k dokončení objednávky jakékoli dotazy.
5. Děkovací stránka
Naše děti učíme, že v dobré společnosti je slušností poděkovat. Na eshopu to ve vztahu k zákazníkovi platí dvojnásob a navíc je možné (alespoň u Eshop-rychle) poděkovat originálně.
Co chcete zákazníkovi po dokončené objednávce sdělit? Bude to roztančené “Děkujééém, přijďte záááás” nebo informativní “Vaše objednávka byla odeslána ke zpracování”? Ať už vaše značka hovoří jakkoli, můžete popustit uzdu vaší fantazii a zkrátka poděkovat po svém.
6. Grafické transakční e-maily, které nezapadnou
Email po objednávce, email o platbě, email o expedici… Je to samý email. Tohle jsou ty chvíle, kdy s vaším zákazníkem komunikujete možná poprvé, tak ať to trochu vypadá! V systému Eshop-rychle můžete nechat tyto důležité zprávy hovořit vaším jazykem a vysílat je do světa v dresu vašich barev.
Kam se na to hrabou stále dokola stejné emaily konkurence, které ve stejném designu posílá dalších 10 000 eshopů na trhu?
7. Microcopy aneb malé texty s velkým vlivem
Další z vychytávek, která vás odliší. Tentokrát je ale řeč o vlastních popiscích (microcopy) a textech v tlačítkách. Kupříkladu něčí zákazníci “vkládají do košíku”, jiní “přidávají do košíku”, ti vaši mohou třeba “házet na vozejk”, pokud je vaším tématem středověké zboží.
Nabídněte zákazníkům přehlídku nejprodávanějších produktů nebo jim rovnou prodejte chuť a vůni. Opět zde můžete vyzdvihnout váš komunikační styl tak, aby na vás vaši zákazníci jen tak nezapomněli.
A jelikož byste tuhle “fíčuru” hledali u našich konkurentů jen stěží, vězte, že tímto předběhnete celé tisíce jiných eshopů.
8. 404 – stránka, na kterou budete pyšní
Může se stát, že se zákazník zatoulá někam, kde už zkrátka nic není. Vlastně je: takzvaná stránka 404. Už se s ní setkal snad každý, většinou ho přivítala nápisem ve stylu “404 – Nenalezeno”. To není moc osobité, že? I vy máte na eshopu takovou stránku, ale je jen na vás, jak na zákazníka promluví.
Buďte originální a sví, zapojte ji do vašeho konceptu. Protože jednou na ní některý zákazník narazí, ať chcete nebo ne. Stačí, když se bude snažit adresu zadat ručně a nevšimne si překlepu. Sdělte mu, jak se tam ocitl a kam by měl pokračovat. “Čtyřistačtyřka” nemusí totiž znamenat konec, ale začátek!
9. Ikony v menu
Znázorněte přímo v menu graficky to, co v kategorii zákazníka čeká a usnadněte mu tak orientaci. Pomocí ikon navíc můžete dosáhnout velice hezkého efektu a oživení vzhledu vašeho eshopu. Nemusíte ani žádat grafika, vše zvládnete hravě přímo z vaší administrace.
10. Popisky kategorií
Poté, co zákazník vstoupí do kategorie produktů, máte možnost mu v rámci popsání kategorie zobrazit libovolný text. A to jak nad výpisem produktů a pod ním, tak na obou místech zároveň.
Pokud je informace, kterou chcete sdělit, příliš dlouhá, můžete ji zobrazovat dole, aby tolik neprotahovala čas, za který se návštěvník “doscrolluje” k samotným produktům. Zároveň ale není jisté, zda pak k těmto informacím dojde.
Umístění pod produkty můžete také využít pro vyhledávače – text nemusí být tak čtivý, ale měl by obsahovat správná klíčová slova, která chcete robotovi předhodit. Naopak nad výpisem už chceme zákazníka zaujmout a měli bychom se tedy snažit text uhladit, případně doplnit obrázkem.
Dobrou volbou je tedy umístění na obou místech – nahoře mít to hezké, upravené povídání, dole pak text, který bude srozumitelný pro roboty a doplňující pro fajnšmekry.
11. Meta data pro Facebook – budiž vám sdíleno!
Pokud tvoříte pro eshop zajímavý obsah, který by mohl oslovit širší publikum, dovolte jej vašim zákazníkům sdílet na Facebooku přímo z vašeho eshopu jedním kliknutím. Tak se totiž dělá reklama zdarma. Náš systém vám umožní ke každému článku vložit meta data, která se postarají o to, aby článek ve výsledné podobě měl ten správný obrázek, nadpis i popisek. A nejen to!
Stejným způsobem můžete meta data nastavit u každého produktu, kategorie, nebo na domovské stránce. Sociální sítě vládnou světu, buďte toho součástí!
12. Pracovní mód a rozšířený editor šablony pro unikátní eshop
V rámci šablon nové generace máte téměř neomezené možnosti barevného nastavení vaší šablony. Nejen, že můžete upravit barevnost jednotlivých tlačítek nebo vkládat obrázky do pozadí, navíc na vás v administraci čeká vychytávka zvaná Pracovní mód.
Ta umožňuje veškeré změny provádět “nanečisto” a tím nenasadit změnu, která by se vašim zákazníkům online úplně nelíbila. V pracovním módu si můžete se šablonou patřičně vyhrát a na ostrou verzi eshopu ji aplikovat, až když jste s výsledkem naprosto spokojeni.
A pokud jste s laděním došli tak daleko, že jste se do všech těch barev zamotali, máte vždy možnost resetovat váš výběr do původního nastavení a začít jednoduše znovu.
13. Vymazlená analytika
Jak prodávat, co prodávat a komu. Je naprosto zásadní znát své zákazníky a jejich chování na eshopu, abyste mohli maximalizovat vaše zisky v dlouhodobém horizontu. Systém Eshop-rychle disponuje implementací nejpoužívanějšího analytického nástroje Google Analytics (včetně ještě komplexnější implementace nástroje Google Tag Manager) vyladěným téměř k dokonalosti samotným odborníkem na webovou analytiku Zbyňkem Hyrákem.
Zbyněk nám svými zkušenostmi a profesionálním pohledem analytika nejenže pomohl správně aplikovat kompletní možnosti těchto nástrojů podle nejnovějších dokumentací, ale ze své praxe s těmito nástroji zjistil, že ani Google nemá své oficiální integrační manuály zpracované tak, aby při jejich následování při implementaci analytika fungovala zcela správně.
Sám tedy přišel na to, jak integraci rozšířit, aby vám opravdu přinášela maximum užitku.
Vše jsme pro vás připravili tak, abyste mohli do administrace zadat jen jeden jediný údaj – vaše ID, a rovnou získávat všechna potřebná data. S takto pokročilou analytikou se setkáte jen u Eshop-rychle.
14. Responzivní design
Dobrá, responzivní design, tedy možnost zobrazení vašeho eshopu na mobilních zařízeních, najdete i jinde. Proč ho sem tedy zahrnujeme? Zkrátka proto, že ten náš, který jsme přinesli s revoluční šablonou New York, je podle nás a dalších odborníků zpracovaný nejlépe. A hned vám také řekneme, proč.
Responzivní design nové generace šablon byl navržen špičkovými odborníky. Nad jeho tvorbou jsme společně s nimi strávili stovky hodin práce. Je rychlý a dokonale odladěný. A v neposlední řadě se líbí Googlu a ještě více se bude líbit vašim zákazníkům. Nehledě na zařízení, ze kterého na váš eshop přijdou, bude vše krásně čitelné a umístěné přesně tam, kam patří.
Perfektní rozložení menu, výpisu produktů i jejich detailů a hlavně naprosto přehledný a uhlazený košík a srozumitelný objednávkový proces – to všechno jsou body, které jsme zpracovali tak, aby činily potěšení zákazníkům a čest vašemu podnikání. To vše se skrývá pod pojmem UX design. Pokud se chcete dozvědět více o tomto tématu, tak právě pro vás je článek UX DESIGN – design, který nevidíte, ale cítíte.
15. Bezkonkurenční rychlost eshopu
Více než kdy jindy dnes záleží na rychlosti načítání vašeho eshopu, a to nejen v mobilní verzi, ale i desktopové. Vaši zákazníci by měli zboží u sebe nejraději již včera a tak je zapotřebí vycházet tomuto trendu vstříc. A nejde zdaleka jen o ně. Také Google rád vidí stránky, které se načítají co nejrychleji. Jak poznat, které stránky se vyhledávačům líbí? Přečtěte si ve článku Krok za krokem za organickou návštěvou, aneb jak na vyhledávače.
Nechme tedy hovořit čísla: v nástroji pro měření rychlosti Google Speed Insight atakuje naše vzorová šablona New York jak v mobilní, tak v desktopové verzi to nejvyšší hodnocení!
Nebojte se a otestujte si sami šablony konkurenčních krabicových řešení. Schválně, jestli najdete něco rychlejšího. 😉
Ač není samotná šablona samospásná a hodně záleží na tom, co na svůj eshop přidáte a jak budete tato data optimalizovat, nová generace šablon vaše podnikání dle hodnocení Google Speed Insight rozhodně brzdit nebude.