Za pár dní začíná „svátek nakupování“, Black Friday, který často e-shopaře rozděluje do dvou táborů…
Jedni se snaží z této akce vyždímat maximum a dělají první a poslední, spouští kampaně, vymýšlí slevy…
A ti druzí si to nechávají ujít a soustředí se na jiné akce.
Do jakého tábora patříte vy? Budete na BF něco spouštět? Jaký na to máte názor?
Pokud nějakou akci na BF dělat budete, tak tu pro vás mám checklist věcí, které se vyplatí raději zkontrolovat dvakrát-třikrát. Seznam jsem tvořil pro sebe, ale třeba se bude hodit ještě někomu.
🔲 Je moje nabídka dostatečně lákavá? Stojí za to ji inzerovat a utrácet za její propagací peníze?
🔲 Propaguju akci i na vhodných místech na webu?
🔲 Mám správně nastavenou akci technicky – slevový kupon, dopravu na e-shopu?
🔲 Mám nastavené upozornění/budík, abych akci případně včas zaktivoval?
🔲 Mám nastavené kampaně a newslettery tam, kde je potřeba?
🔲 Mají kampaně dostatečný rozpočet? A jsou nastavené na vypnutí automaticky, nebo je vypnu ručně?
🔲 Mám na účtě dostatek peněz, aby se kampaně nepřestaly zobrazovat kvůli nedostatečnému rozpočtu?
——
Tento příspěvek je publikován v sérii “Úterní marketingové tipy”. Jmenuji se Karel Hladiš a můj marketingový tým v Eshop-rychle pomáhá e-shopařům růst díky online marketingu. Chcete růst i vy?