Glami je ráj pro všechny (a že jich je!), kdo se zajímají o módu a bytové doplňky. Z Eshop-rychle teď na Glami.cz (do první virtuální obchodní galerie on-line) „posíláme“ díky novému XML feedu ZDARMA všechny své zákazníky, kteří mají v nabídce módní zboží.
Znamená to šanci na mnohem vyšší tržby.
Není nám jedno, jak se vám v podnikání daří
Chceme, abyste byli úspěšní, proto pro vás hledáme stále nové možnosti. Glami.cz je pro každého, kdo má v rámci tohoto zajímavého konceptu co nabídnout, možnost jako hrom.
Glami není klasický porovnávač zboží
Aby nedošlo k nějaké mýlce… Jde o virtuální obchodní galerii. V klasické obchodní galerii live může třeba taková pětadvacetiletá fashion-love slečna nachodit i kilometry při shánění všeho, z čeho si chce poskládat svůj out-fit a možnosti jsou přece jen omezené.
S Glami to zvládne od počítače a ještě ji zavalí spousta skvělé inspirace.
Proč Glami?
Fakt to dobře vymysleli – zdravíme Glami (dříve Domodi.cz) a tleskáme jim za jejich pecka nápad, který posunul on-line obchod s módou v ČR. Na svých stránkách mají dost přesnou definici, pro koho je galerie určena.
„Glami.cz je pro všechny, kteří milují módu stejně jako my a už nechtějí vídat nudu v českých ulicích.“
Jednotlivé značky na Glami.cz po nás, prosíme, počítat nechtějte. E-shopů s módou, šperky a doplňky jsou připojeny stovky. Teď včetně zákazníků Eshop-rychle.cz.
Aktivovali jsme nový XML feed, abychom zvýšili vaše šance na úspěch v podnikání
Že je Glami.cz zajímavý prodejní kanál, potvrzuje Martin Krupička, který stojí za úspěšným e-shopem Nejleginy.cz. Tento e-shop běží samozřejmě na našem systému Eshop-rychle.
„V upraveném XML feedu přímo pro Glami.cz jsou další varianty fotek produktů. Pokud splňujete určité podmínky, mezi něž patří právě více fotek ve feedu (více o podmínkách a cestě, jak se na Glami.cz připojit si přečtěte ZDE), můžete zvyšovat cenu za proklik u jednotlivých kategorií,“
říká Martin Krupička a pokračuje: „Nastavením CPC se zlepší pozice produktů v kategoriích a tím jejich viditelnost pro větší počet potencionálních zákazníků. Do této doby jsme byli pouze v základním placeném režimu, kde není možnost biddingu.“
To se nyní radikálně změnilo a zákazníků e-shopu Nejleginy.cz přibývá.
Rovná se: Zákazníci budou přibývat i Vám, když na to půjdete správně!
„Z Glami přicházejí ženy, které nakupují většinou sportovní legíny. Především Sportovní legíny Calypso, z nových modelů sportovní kalhoty Glade nebo legíny Irbis black,“ spokojeně konstatuje Martin Krupička. )
„Od optimalizace feedu a nastavení vyšších cen prokliku si slibujeme větší návštěvnost z Glami a tím i větší počet objednávek.“
Jak už bylo řečeno, XML feed máme pro všechny zákazníky k dispozici ZDARMA.
Jakou provizi si Glami účtuje?
Zbývá ještě odpověď na otázku, kolik si bere Glami. Martin Krupička potvrzuje, že to není žádná „raketa“ a tím je Glami pro majitele e-shopů s módním zbožím nebo bytovými doplňky ještě přitažlivější:
„Glami si nebere provizi, ale platí se za proklik. V základním placeném režimu stojí proklik z desktopu a tabletu 1,5 Kč a z mobilu 6 Kč. A tyto ceny teď můžeme procentuálně navyšovat.“
Sečteno a podtrženo
Pro e-shopy s módu představuje Glami významný zdroj kvalitní návštěvnosti. Přivede zákazníky, kteří opravdu stojí o nabízený segment zboží.
Je jen na vás, jestli vyčištěním dat v XML feedu, zařazením produktů do správných kategorií a aktivní pravidelnou a trpělivou prací se svými produkty díky Glami uspějete.
Hodně štěstí a dejte nám vědět!
TIP pro vás: 7 jednoduchých zásad, jak víc vydělávat s Glami.cz. Znáte je?