Květen byl co do vývoje našeho systému dost specifický a stejně takový bude i dnešní souhrn novinek. Pracujeme především na interních částech systému a podporujeme vývoj větších projektů, administrací se tak dotknulo jen pár viditelných změn. To ale neznamená, že se naši vývojáři nudili! Co se právě teď vaří pod pokličkou Eshop-rychle?
Pokračujeme ve vývoji API
Jak je všem pravděpodobně známo, nejvíce sil teď napínáme k API, které do značné míry změní pravidla hry a otevře náš systém (nejen) novým externím doplňkům. S ním souvisí masivní refaktoring, a právě jemu jsme i v květnu věnovali největší pozornost.
Mizí vám staré objednávky? Zkontrolujte nastavení jejich automatického mazání v rámci GDPR
Je to právě 10 let, kdy do systému přibyla funkce automatického mazání osobních údajů v rámci GDPR. Zde je tedy na místě připomenout, že pokud vám mizí staré objednávky, je to způsobeno touto funkcí a jejím výchozím nastavením na uchovávání dat po dobu 10 let. Více jsme psali v článku Automatické mazání osobních údajů v e-shopu.
Pracujeme na přehlednějším detailu objednávky pro nový admin
Jedním z projektů, které stojí za zmínku a na kterých nově pracujeme, je výrazný redesign detailu objednávky v nových administracích, který má za cíl objednávku maximálně zpřehlednit pro efektivnější a pohodlnější práci s ní. Nějaký čas nám práce ještě zaberou, ale už teď vám rádi ukážeme, na co se můžete těšit:

Připravujeme nové doklady
Další novinkou, která se „peče“ v naší dílně a zároveň pozornému oku na obrázku výše neunikla, je příprava na podporu nových účetních dokladů. Čeká nás ještě dost práce, ale po jejím dokončení budete v e-shopech moci využívat dobropisy, zálohové faktury nebo doklady o přijetí platby.
Další menší úpravy:
- Google ověřovací kód se přesunul z části Nastavení → Nastavení webu → Základní nastavení do sekce E-shop → Měřící kódy
- Checkbox na zapnutí/vypnutí náhledových obrázků ve výpisu produktů („Ve výpisu produktů v sekci Produkty zobrazovat náhledové obrázky“) jsme přesunuli do sekce Nastavení → Nastavení administrace.