Zdá se, že koronavirové šílenství ztrpčující naše osobní i profesní životy ustupuje. Vývoj se ve většině firem nezastavil a v mnohých se do popředí dostaly projekty zaměřené především na bezpečnost a udržení výkonu systémů. Nejinak tomu bylo a je u nás v Eshop-rychle.

V květnu se vývojové oddělení opět zaměřilo na optimalizaci vytížení serverů a opravy drobných nedostatků. Ačkoliv je optimalizace výkonu aplikace a serverů prioritou č.1 a jedná se o náročný a dlouhodobý projekt, nemusí na první pohled přinášet tolik okem viditelné změny. Pocitově však už nyní můžete změny vnímat na pozadí systému v podobě vyšší stability (více v článku). Pravděpodobně už v příštím měsíci se ale můžete těšit na novinku, která bude zvyšovat nejen technickou kvalitu na pozadí systému, ale již přímo ovlivní vámi, zákazníkem i vyhledávači vnímanou kvalitu vašeho eshopu.

Optimalizace vytížení serverů a databází 

Enormní zátěž, které byly vystaveny jak naše vlastní systémy, tak i technologie externích parterů, se podařilo zvládnout a systémy stabilizovat. Probdělé noci a tvrdá práce přinesla své ovoce a posledních 30 dní zaznamenáváme měřitelné pozitivní výsledky ve stabilitě serverů. I nadále budeme podnikat kroky k optimalizaci celé e-shopové aplikace, k lepší škálovatelnosti serverů a navyšování výkonu a stability serverů. 

Nezávislá externí služba monitorující výpadky a dostupnost našich serverů hlásí standardní hodnoty a minimální problémy

Opravy obecných bugů

Export dat pro personalizovaný e-shop 

Opravili jsme funkčnost měřících  kódů Google Analytics a Facebook pixel (měřící kódy naleznete v administraci Eshop→Měřící kódy) pro modul Personalizovaný e-shop (Eshop→Personalizovaný e-shop). Při specifickém nastavení nedocházelo k správnému přenášení dat.

Pokud personalizovaný e-shop ještě nepoužíváte, mrkněte na článek Personalizovaný e-shop: prodávejte zákazníkům to, co doopravdy chtějí!

Personalizovaný e-shop umožňuje např. zobrazit již prohlédnuté zboží a tak zákazníkům připomenout, o které produkty měli zájem.

Sloučení košíku

Jestliže měl zákazník e-shopu již vložené zboží v košíku a rozhodl se nově registrovat, nedocházelo k sloučení košíku, který po potvrzení registrace zůstal prázdný.  Nově dochází ke sloučení košíku automaticky vždy.

Home Credit

Při zvolení platby pomocí služby Home Credit a následném přenosu tel. čísla z modulu Home Credit do ostatních aplikací (např. MyLoan) docházelo k přenosu chybného formátu čísla, které bylo nutné poté manuálně upravit. Nyní se číslo přenáší ve formátu bez předvolby +420.

Zobrazení modulu blogu

Opravena funkčnost zobrazení modulu blogu (1), který se za určité konstelace zobrazoval, i když byl v administraci e-shopu deaktivovaný.

Pokladna 

Byla odstraněna chyba, která způsobovala opakované vložení produktu do objednávky při naskenování produktu čtečkou čárových kódů.

Celý tým Eshop-rychle přeje mnoho sil a zdraví do dalších měsíců!


Přehlédli jste předchozí novinky z vývojové dílny Eshop-rychle?

Na našem blogu naleznete také shrnutí všech novinek ve vývoji Eshop-rychle, které jsme dosud vydali.

Zbyněk je obsahovým kreativcem týmu. Své dlouholeté zkušenosti z offline světa marketingu, tvorby webových prezentací a studia filmové školy přenáší do pestrého světa onlinu, aby e-shopům pomohl prostřednictvím svých článků růst. Ve volném čase ho můžete nejčastěji potkat v přírodě.

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

shares