Už brzy budou zákazníci Eshop-rychle moci využít k osobnímu prodeji zboží náš vlastní pokladní systém propojený s e-shopem. Co bude umět a jak bude vypadat?


Odpověď je jednoduchá. Bude umět hodně a bude vypadat skvěle! 🙂

Původně jsme chtěli oznámení o chystaném pokladním systému držet pod pokličkou déle a ukázat výsledek až těsně před dokončením, ale nevydrželi jsme to.

Už v minulém článku o připravovaném EET jsme zhruba naznačili, jak bude pokladna vypadat a co bude umět. Slíbili jsme vám ale bližší info a své slovo chceme dodržet. Mimo to se samozřejmě rádi pochlubíme, jakou parádu pro vás chystáme.

Jsme totiž nadšení, že pro všechny, kteří chtějí propojit svůj online a offline business, již brzy budeme schopni nabídnout kompletní řešení. Přesně tím totiž propojení osobního prodeje v kamenném obchodě a prodeje online na e-shopu je.

A těšit se na něj můžete velmi pravděpodobně už v průběhu března.

Jaké výhody z pokladního systému pro e-shopaře plynou?

Vlastní, s e-shopem propojený, pokladní systém přínáší celou řadu výhod.

  • Předně už nebudete muset osobní prodej zboží ze svého e-shopu řešit na dvou místech a hlídat si, aby vám seděl počet zboží osobně prodaných kusů na skladě e-shopu.
  • Už nebude potřeba vytvářet zpětně objednávky prodaného zboží přes e-shop nebo administraci e-shopu a evidovat si tak zpětně, co všechno se na kamenné prodejně nebo na předváděcí akci prodalo, abyste to následně promítli do stavu skladu e-shopu.
  • nebude potřeba vynakládat tisíce, možná spíše desetitisíce, za účetní programy, které mají vlastní pokladnu a řešení pro osobní prodej. Odpadají tak i povinnosti obstarávat a hlídat si následné synchronizace mezi těmito externími softwary a e-shopem na Eshop-rychle.
  • A samozřejmě ani jiné, v současné době kvůli EET tak moc propírané externí pokladní systémy nebudete potřebovat.

Teď už všechny tyto činnosti zvládnete prostřednictvím naší Eshop-rychlácké pokladny.

Jste z této novinky nadšení stejně jako my? Tak už vás nebudeme napínat a pojďme se blíže podívat, co bude naše pokladna umět.

Co náš pokladní systém bude umět?

Samozřejmě nechceme podrobně prozrazovat úplně všechny detaily jednotlivých funkcí. To si necháme na oficiální představovačku, až bude vše hotovo. Ale určitě jste zvědaví, a proto vám dáme do naší programátorské kuchyně alespoň v bodech nahlédnout. 😉

  • Samozřejmostí je spolupráce pokladny s EET i e-shopem
  • Tisk EET účtenek i faktur + možnost odeslat je e-mailem zákazníkovi
  • Používání na desktopu, tabletu i mobilu (díky responzivnímu zobrazení na mobilních zařízeních tedy můžete prodávat kdekoli – klidně i po trzích, konferencích nebo výstavách)
  • Přehledná a intuitivní navigace mezi kategoriemi a produkty (a to na všech zařízeních)
  • Stejný sklad pro osobní prodej i e-shop
  • Rychlé a přehledné vkládání produktů do košíku
  • Možnost přidání volitelného produktu do košíku pokladny (nejste omezeni zbožím uloženém v e-shopu – máte možnost do košíku pokladny přihodit jakékoli zboží nebo službu – stačí zvolit název, cenu, množství, DPH a šup s tím do košíku)
  • Možnost platit hotově i kartou
  • Vytvoření více pokladen a přepínání mezi nimi (kdo má více prodavačů na kamenné prodejně, určitě ocení možnost mít pro každého z nich vlastní pokladnu s vlastním stavem finanční hotovosti)
  • Z toho plynou i následné statistiky prodejů na pokladnách
  • Ruční vklad a výběr hotovosti z pokladny
  • Možnost uložit si a načíst rozpracovaný nákup
  • Volba registrovaného zákazníka a rychlé vytvoření nového registrovaného zákazníka
  • Přidělení indiviuální jednorázové slevy jakémukoli zákazníkovi (i neregistrovanému)
  • Rychlé vyhledávání podle výrobce, názvu produktu nebo kódu produktu
  • Načítání zboží do košíku čtečkou čárových kódů

Ukázky pokladního systému Eshop-rychle

Je nám jasné, že obrázek vydá za tisíc slov. Proto vám dáme nakouknout i do předpokládaného grafického kabátu naší nové pokladny.

Co na něj říkáte?

Líbí se vám náš chystaný pokladní systém a těšíte se na něj stejně jako my?

Přiznáme se bez mučení, že my už se nemůžeme dočkat, až ho pro vás budeme moct vyndat z trouby! 😉

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

  • Věra Sochorová

    zda se to byt super… predpokladam ale, ze se bude jednat pouze o on-line reseni s nutnosti pripojeni k internetu, aby doslo k provazani s eshopem… takze k prodeji na jarmarcich, vystavach a veletrzich to stejne mnohdy vyuzit nepujde, protoze na vetsine takovych mist neni moznost pripojeni k internetu… ale jinak to vypada dobre…

    • Jan Brož

      Dobrý večer Věro,
      je to tak, bude se jednat o online řešení. K prodeji na jarmarcích, výstavách a veletrzích bude ale pokladna v naprosté většině případů perfektně využitelná přes mobilní data. Výjimkou budou snad jen místa, kde není vůbec mobilní signál, což ale předpokládám nebude tak časté v dnešní době. 🙂

      • Věra Sochorová

        Dekuji… no, mobilni data mam jen na mobilu s pidi displejem, takze to asi bude nepouzitelne, a tablet mobilni data nepodporuje ???? no, uvidime, bude na jare dost prilezitosti to vyzkouset. at se dari

  • Lenka Ježková

    Prodejů mimo e-shop mám minimum, takže pokladnu budu používat z mobilu. Bude možné mobil použít zároveň jako čtečku kódů?

    • Jan Brož

      Dobrý den Lenko, v zadání pro programátory tato možnost zatím není, takže v tuto chvíli spíše ne. Ale děkujeme za tip, zkusíme se nad touto možností zamyslet a zvážíme reálnost / použitelnost této funkce a uvidíme, třeba se nakonec do zadání promítne. 😉
      Hezký víkend!

  • Martin Janota

    pecka! 😉

    • Jan Brož

      Díky moc! Máme radost, že se vám líbí. 🙂

  • Stanislav Olšar

    Tak pokladna vypadá dobře. A ted dotaz ?
    bude možné když zákazník udelá objednávku přes shop, následne dojde na osobní odber na prodejnu či při rozvozu vytisknout doklad či poslat mailem ? jde o to, že ne vždy pujde o jen doslého nového zákazníka, ale spíš osobní odběr a tu by se pokladna hodila kdy načte objednávku – či objednávka se bude dát zpracovat z tabletu – to jsem předpokládal kdy se dřív uvažovalo o administraci přes mobily a tablety – response , která není

    • Jan Brož

      Dobrý den Stanislave,

      předně díky moc za pochvalu. 🙂
      Pokladna bude sloužit primárně k tvorbě nových zákaznických objednávek na prodejně v rychlém a příjemném kabátě (+několik nadstandardních funkcí). Načítání již existujících objednávek do pokladny není jejím účelem.
      Když udělá zákazník objednávku přes e-shop a jde si ji vyzvednout a zaplatit hotově na prodejnu, tak přeci už není příliš potřeba pokladna… Objednávka je již vytvořena a stačí pouze při příjmu hotovosti skrze detail hotové objednávky v administraci zaevidovat tržbu do EET, čímž se vám vytvoří EET účtenka. Pak už je jen na vás, jestli ji zákazníkovi vytisknete, nebo mu ji po konzultaci s ním pošlete v PDF na e-mail.

  • Rosta Onderka

    Vypadá to dobře a pokud to tak bude fungovat tak jste mi vytrhli trn z paty.Jen tak dál.

  • Božislav Geršl

    Dobrý den. Prvně bychom Vám všem od eshop-rychle (manželka a já) poděkovat, že jste se záležitosti EET ujali a začali se tím zabývat. Není to od nájemců e-shopů běžné, aby se EET zaobírali, spíše dělají mrtvého brouka. Též Vám děkuji za veškeré informace o EET, které jste postupně uváděli ve svých článcích, pro mě to bylo velmi poučné, prakticky mě to stačilo na pochopení celé problematiky EET. Vaše pokladna bude určitě dobrá a protože máte kontrolu nad softwarem, tak pokud by nastaly nějaké dětské bolesti, tak si s tím poradíte. Mám jenom jeden návrh, nevím zatím, jak to Vaše účtenka splňuje: Prosím, aby účtenka měla též náležitosti daňového dokladu (vystavujeme i fakturu, ale aby nebylo nutné tisknout oba doklady). My pro naše podnikání, kdy často nakupujeme v maloobchodu, máme trvalé potíže s vystavením daňových dokladů v některých obchodech. A po zavedení EET to bude ještě horší, protože některé účtenky zobrazují jen celkovou částku. Pokud k tomu budeme chtít daňový doklad, tak nás asi pošlou do háje, řeknou tady máte účtenku dle zákona o EET a sbohem. Ještě jednou moc díky za vše! Přejeme, ať se Vám daří!

    • Jan Brož

      Dobrý den Božislave,
      děkujeme moc za pochvalu. Máme radost, že se vám řešení líbí. 🙂
      S účtenkou vás potěším. V tuto chvíli naše EET účtenka v administraci e-shopu informace o položkách objednávky neobsahuje, ale pro pokladnu se počítá již s kompletní účtenkou, která bude obsahovat jak položky, ceny zboží, DPH atd., tak informace o EET evidenci.
      Následně se chystáme tuto účtenku poskytovat u všech objednávek e-shopu. Tedy i u těch, které nepůjdou přes pokladnu.

  • Martin

    Dobrý den,
    bude prosím systém umět při naskladňování zboží průměrování nákupních cen? (Pro nás zásadní funkčnost).
    Dále alespoň jednoduché statistiky (zisk, nejprodávanější zboží, tržby)?
    Neuvažujete o klientovi k instalaci na PC, aby SYSTÉM BYL CO NEJSVIŽNĚJŠÍ a případně řešil výpadky připojení?

    Děkuji Vám a přeji hodně úspěchů!

    • Tomáš Opekar

      Dobrý den Martine,

      kolegové Vám rádi odpoví na ostatní otázky nicméně co se týče klienta pro PC, rozhodně nad ním neuvažujeme. Systém bude velice svižný, myslím si, že budete překvapený 🙂 Pokladna je single-page aplikace která si načítá minimální množství dat a nedochází k obnovování stránky. Pokud používáte prohlížeč Google Chrome, budete si moci přidat pokladnu na plochu a pokladna se bude tvářit jako program a bude otevřena v samostatném okně nezávislém na internetovém prohlížeči 🙂

    • Jan Brož

      Já doplním kolegu o odpovědi na zbylé otázky. 🙂
      Průměrování nákupních cen při naskladňování zboží zatím v plánu nemáme. V plánu je v dohledné době přepracovávat celý skladový systém a znovu rozmýšlet, co je v praxi e-shopaře potřeba k efektivnímu používání našeho systému, takže v rámci toho určitě promyslíme různé varianty a funkce. Uvidíme, jestli hned v první fázi dojde na párování nákupních cen. Tak jako tak to ale určitě nebude úplně v nejbližší době, kdy zatím máme řadu projektů s maximální prioritou.
      Díky za pochopení.

shares