Stále mnoho e-shopařů provozuje své e-shopy na některé ze starších šablon. Ochuzují se tak o množství funkcí a moderních technologií, které by jejich e-shopu mohly výrazně pomoct jak v očích zákazníků, tak vyhledávačů.

Ptali jsme se, jaké jsou nejčastější obavy z přechodu, a rádi bychom vám v tomto článku ukázali, že tyto obavy jsou mnohdy zcela zbytečné. Pokud i vy váháte s přechodem z některého z níže uvedených důvodů, pak tento článek je určen přímo vám.

Využijte množství vychytaných funkcí a nejnovější technologie

Díky tomu, že jsou nové šablony na vyšší technické úrovni, obsahují i mnoho užitečných funkcí, které na starších šablonách nenajdete. Tyto funkce přitom často nejsou žádné maličkosti, ale robustní moduly, které mají schopnost vašemu e-shopu reálně pomoci k vyšším výdělkům či lepšímu vztahu s vyhledávači. A to je v dnešní vysoce konkurenční době naprostou nezbytností.

Podrobný popis všech vychytávek najdete v článku “Objevte netušené možnosti šablon nové generace”, my zde namátkou zmíníme jen některé z nich:

  • Čistý a dokonale konverzní nákupní košík
  • Atraktivní slevové štítky
  • Hodnocení produktů
  • USP – unikátní prodejní argumenty
  • Blogový modul
  • Ikony pro menu a rozcestník
  • Pohodlná volba dopravy na pobočku
  • Možnost editace systémových textů
  • …a mnoho dalších!

Když tedy vezmeme v potaz všechny výhody nových šablon, nabízí se otázka, proč vlastně tolik e-shopů dobrovolně setrvává na zastaralých technologiích bez prémiových funkcí a vychytaných marketingových nástrojů. Pojďme se vrhnout na nejčastější obavy, vyplývající z našeho průzkumu.

Obava č. 1: Přechod na novou šablonu bude technicky náročný

Obavy z technické náročnosti jsou pochopitelné. Náš systém je ale navržen tak, aby vám pro změnu šablony stačilo jediné kliknutí myši. Vše, co máte na e-shopu nyní, je plně přenositelné na novou šablonu (kromě designu na míru, s jehož implementací vám ale pomůže grafik). Pro hladký přesun lze využít i pracovní mód šablony, ve kterém si můžete vše upravit dle svých představ a šablonu finálně nasadit až ve chvíli, kdy budete s výsledkem spokojeni. Zároveň se můžete kdykoli vrátit k šabloně původní, pokud by vám na nové cokoli nevyhovovalo.

Celkově ale přechod zvládne každý, nepotřebujete k němu žádné speciální technické znalosti a celý proces je rychlý a naprosto bezpečný, zejména pokud budete věnovat pozornost našemu podrobnému návodu.

Marketico může přechod zařídit kompletně za vás!

Pokud si nejste jisti, že přechod zvládnete sami, nebo pokud se vám do něj jednoduše nechce pouštět, můžete vždy využít služeb naší spřátelené agentury Marketico, která celý přechod zajistí hravě za vás. 🙂 Kolegové z Marketica znají náš systém jako své boty a do péče se jim svěřilo již mnoho našich e-shopařů, můžete si tedy být jisti, že váš e-shop bude v dobrých rukách.

Obava č. 2: Nová generace šablon je “na jedno brdo”, náš e-shop se tak težko odliší od konkurence

Může se zdát, že šablon v nové generaci není moc. A je to vlastně pravda. To by ale nemělo být překážkou! S volbou šablony volíte jen jakousi základní strukturu, na které můžete dál volně stavět. Šablony nové generace totiž nabízí mnohem širší možnosti grafické editace, než šablony starší, i když ty vycházely v různých barevných provedeních a jejich počet byl tak zdánlivě vyšší.

U nových šablon jsme vsadili především na UX design, tedy zážitek, jaký bude zákazník z nákupu mít. Je košík tam, kde jej zákazník očekává? Nejsou v košíku prvky, které by jej mohly rozptylovat od dokončení nákupu? Jsou konverzní tlačítka dostatečně výrazná? Bude se zákazník na e-shopu snadno orientovat? Tyto důležité otázky řeší nová generace šablon za vás. Vy si snadno upravte barevnost jednotlivých prvků pomocí rozšířeného editoru nebo využijte originální design na míru a vsaďte se, že zákazníci si nový facelift vašeho e-shop zamilují.

Obava č. 3: Přechod bude časově náročný

Díky zpětné kompatibilitě, kdy veškerý obsah a nastavení jsou plně přenositelné na novou generaci šablon, je celý proces přechodu snadný a díky tomu i rychlý. Věřte nám, už více než 3000 e-shopařů zvládlo migraci na novou šablonu naprosto bez problémů.

Obava č. 4: Bude mě to stát hodně peněz

Všechny naše šablony (kromě těch od externích designérů, které můžete v případě zájmu zakoupit za jednorázový poplatek) jsou pro vás v rámci všech tarifů zdarma, za přechod tedy nebudete platit ani korunu a šablony můžete střídat tak často, jak jen budete chtít. Jediným výdajem pak může být jen případný design na míru, pokud vám nebude stačit rozšířený editor, díky kterému můžete vzhled šablony ve velké míře upravit sami.

Za zkoušku nic nedáte!

Jak můžete vidět, přejít s e-shopem na novou generaci šablon není žádná věda. Získáte mnoho nových funkcí, kdy další neustále přibývají, změnu ocení kromě zákazníků i vyhledávače a budete mít jistotu, že po technické stránce je váš e-shop na nejvyšší možné úrovni. Projděte si článek o všech přednostech nové generace, pročtěte návod, zapněte pracovní mód a vrhněte se do e-shopaření na vlně zcela nových možností!

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

shares