Inflace, zdražování a další faktory mají neblahý vliv také na e-commerce. Pro mnohé z vás může být první polovina roku 2023 velkou výzvou, pro některé dokonce bojem o přežití. Ve společnosti 🍋Lemonero jsou si toho moc dobře vědomi, a právě proto pro vás připravili dnešní článek, ve kterém se dozvíte, jak si s krizí poradit tak, abyste z ní vzešli ještě silnější než dříve a o budoucnost vašeho e-shopu se nemuseli obávat. 

Jak se krizí proinvestovat aneb nejvhodnější příležitosti 

Mnozí e-shopaři a podnikatelé se v nepříznivých časech (krize, mimosezónní období apod.) snaží škrtat výdaje a snižují tak svou růstovou křivku a potenciál. To však není ten nejlepší přístup k podnikání. Naopak, abyste krizové období ustáli a vzešli z něj ještě silnější, je lepší se jím proinvestovat. Níže si ukážeme pár tipů, jak na to.

Podpora marketingu a prodeje 

Marketing. Mnohdy je to výdaj a investice, kterou mají e-shopaři tendenci škrtat nebo snižovat jako první. Přitom bez akvizičních a výkonnostních kampaní (zbožové srovnávače, Google Ads, Sklik, reklama na sociálních sítích) razantně snižujete šance na ulovení nových zákazníků a zvyšování počtu objednávek. A to vše jde samozřejmě lépe s interním či externím marketingovým specialistou, kterého je pro optimální výsledky potřeba také zaplatit. 

Výhodné naskladnění / využití množstevních slev u dodavatelů 

V aktuální situaci se stále více zákazníků dívá po ceně. A jak jinak ji stlačit dolů než na straně dodavatelů? Ti mnohdy nabízejí množstevní slevy nebo úsporu na dopravě při větších objednávkách a podobně. Nenechte si takovou příležitost utéct a využijte na ni financování. Tyto kroky vám pomohou být cenově konkurenceschopní a prodat více. 

Proč? Nebudete totiž muset zdražovat nebo alespoň ne tak razantně. To přiměje více zákazníků, aby nakoupili právě u vás. Zároveň vyniknete i na velmi často využívaných zbožových srovnávačích typu Heuréka. Valná většina online spotřebitelů je totiž využívá právě proto, aby našli nejlepší možnou nabídku.

Zákaznický servis 

Ani tady byste rozhodně neměli polevovat, protože u online nákupů je druhým nejdůležitějším faktorem hned po ceně servis. Zákaznická podpora v chatu, e-mailu či telefonicky je tak obrovskou přidanou hodnotou. Stejně tak dostatek zaměstnanců na odbavení objednávek a co nejrychlejší odeslání. To vše společně vede také k pozitivní zákaznické zkušenosti a hodnocení. A ta jsou neméně důležitá, protože velká část zákazníků si před nákupem pročítá recenze e-shopu a zboží. Vše tak souvisí se vším a v této oblasti se rozhodně šetřit a škrtat výdaje nevyplácí. 

Vykrytí cashflow 

Čekáte na peníze z plateb kartou nebo na proplacení dobírek či velkoobchodních faktur od vašich odběratelů? Někdy jsou to zbytečné dny a týdny stresu. Financování vás tohoto ušetří. 

Zaměstnanci 

Doba je nepříznivá nejen pro mnoho e-shopů, ale obecně pro velkou část společnosti. A jak jako správní obchodníci a majitelé firem víte, vše stojí na lidech. Právě díky vašemu úsilí a podnikání zajišťujete živobytí nejen sobě, ale také zaměstnancům. Šetřit na lidech ale rozhodně nedoporučujeme, protože každá investovaná koruna do vašeho týmu, obzvláště v tomto období, se vám vrátí. 

Provozní náklady a cokoliv dalšího 

Financování vám může pomoci překlenout slabší měsíce mimo sezónu. A posloužit může na jakékoliv provozní náklady e-shopu či jiné neočekávané a nahodilé investice, které nemůžete odložit. 

Tak na co ještě čekáte?

  • Vše můžete vyzkoušet nezávazně a zdarma

Aktivace doplňku vás nic nestojí. Zdarma získáte vyhodnocení e-shopu a nabídku. Sami se pak rozhodnete, zda ji využijete nebo ne.

  • Peníze do 10 minut

Online žádost vyřídíte za pár minut a peníze Lemonero odesílá ihned.

  • Bez papírování a ručení

Nepotřebujete žádné stohy papírů. Stejně tak Lemonero ve valné většině případů nevyžaduje žádné ručení. A peníze můžete využít na cokoliv!

  • Lemonero schvaluje až 80% žádostí e-shopů o financování

Díky unikátnímu AI scoring modelu a práci s daty má Lemonero mnohonásobně vyšší úspěšnost schvalování žádostí než kdekoliv jinde. Na e-commerce se specializujeme.

I přes všudypřítomné zdražování pro vás Lemonero u financování zatím drží stále zuby nehty stejný úrok 0,99 % měsíčně. Tak neváhejte a využijte toho co nejdříve, dokud to ještě jde! Třeba právě na překlenutí období poklesu tržeb nebo k jiným investičním příležitostem. 

Kde mohu financování nezávazně a zdarma vyzkoušet?

V administraci vašeho e-shopu pod záložkou Financování, kde na pár kliknutí a během pár minut zjistíte, kolik můžete čerpat:

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

shares