CSS program vzbudil pořádný rozruch a CSS partneři na trhu přibývají rychlým tempem. Po přečtení článku pochopíte proč.
Jak to celé začalo?
Před rokem 2017 CSS program neexistoval. Vznikl až na základě rozhodnutí Evropské komise, která uznala žalobu podanou na Google za zvýhodňování své služby pro porovnávání obchodních nabídek (Google Nákupy). Vyměřila mu rekordní pokutu skoro 63 miliard korun a Google dostal 90 dní na nápravu situace, jinak by mu hrozilo navyšování pokuty. Výsledkem snahy vyřešit tuto situaci je CSS program.
Co to je CSS?
CSS je zkratka anglického Comparison Shopping Services a vlastně není až takovou novinkou, jak by se na první pohled mohlo zdát. Když si vybavíte, jak vypadá hlavní strana s výsledky vyhledávání v Google, vzpomenete si na horní část s produkty, která se jmenuje Nákupy. Dřív se vaše produkty na těchto pozicích mohly objevit jedině tehdy, když jste využívali Google službu Nákupy a ve spodní části byl vidět link “Z webu Google”. Google Nákupy jsou vlastně Google CSS.
Nově díky CSS programu dostávají prostor i ostatní cenové srovnávače (CSS partneři), které se dřív na TOP pozice neměly šanci dostat. Tuto možnost můžete využít ve Švýcarsku a ve státech, které jsou součástí Evropského hospodářského prostoru (EHS): Belgie, Británie, Česká republika, Dánsko, Finsko, Francie, Irsko, Itálie, Irsko, Itálie, Německo, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, Slovensko, Španělsko a Švédsko.
Proč spolupracovat s CSS partnerem?
Výhodou spolupráce s CSS partnerem je:
- vyšší kvalita optimalizace produktové inzerce klientských kampaní,
- čerpání pokročilé podpory od společnosti Google
- a získání partnerské slevy až 20 % na klientský kredit v systému Google Ads.
Při výběru CSS partnera máte jistotu, že všichni mají nárok na stejnou výši slevy v Google Ads. Žádný CSS partner nemá vyhrazený svůj speciální prostor pro reklamu. V čem se tedy liší jednotliví poskytovatelé této služby?
- Obchodní model
CSS partner si může účtovat fixní cenu, nebo účtovat službu individuálně (např. podle počtu inzerovaných produktů, celkové útraty, apod.).
- Průběh inzerce
Chcete, aby vaši inzerci kompletně spravoval CSS partner, nebo se o ni postaráte sami?
- Přístup ke klientovi
Tohle se může zdát jako samozřejmost, ale CSS partner by vám měl vyhovovat i z hlediska zákaznického servisu.
Navenek změnu skoro nepoznáte, týká se pouze odkazu. Místo odkazu „Z webu Google“ u vašeho produktového inzerátu bude uvedeno „Z webu (jméno CSS partnera)“.
Majitel e-shopu má možnost navázat spolupráci s více než jedním CSS partnerem.
Jedním z certifikovaných CSS partnerů je agentura BESTETO.
V rámci nového partnerského programu Kvinono získáte maximum z Google Ads za lepší cenu:
- Díky členství v CSS programu se vám sníží cena inzerce v produktových reklamách Google Ads až o 20 %.
- V praxi to znamená buď nižší CPC za podobný výsledek, nebo za podobné CPC dosáhnete lepších výsledků.
Pro prvních 100 e-shopů je služba do konce října 2020 ZDARMA. Pokud se rozhodnete, že pro vás není zajímavé pokračovat ve využívání programu a jeho výhod v placeném režimu, CSS se dá kdykoliv vypnout. Více o programu se dozvíte zde: https://www.besteto.cz/sluzby/kvinono.