Listopadová premiéra naší nové akce Funkce měsíce měla velký ohlas, a proto pokračujeme i v prosinci. A načasování nemůže být lepší! Vrchol vánoční sezóny je tady a vy teď máte možnost zdarma a bez ohledu na tarif vyzkoušet nástroje, které vám pomohou vytěžit z předvánočního provozu maximum.
Tento měsíc pro vás odemykáme dvě silné funkce z vyšších tarifů Startup a Business. Jedna vám pomůže zachránit ztracené tržby a ta druhá usnadní zákazníkům výběr dárků.
1. Opuštěný košík (běžně v tarifu Business)
Víte, kolik zákazníků si vloží zboží do košíku, ale nákup nedokončí? Často je to jen proto, že je někdo vyrušil, museli odejít od počítače nebo si chtějí nákup ještě rozmyslet. Nenechávejte tyto peníze ležet na stole.
Modul Opuštěný košík umí těmto zákazníkům automaticky poslat e-mail s připomenutím. Můžete jim jen připomenout obsah košíku, nebo je motivovat slevovým kódem k dokončení objednávky.
Proč funkci vyzkoušet?
- Záchrana tržeb: Automaticky oslovíte zákazníky, kteří měli o zboží zájem, a přivedete je zpět.
- Vysoká úspěšnost: E-maily s opuštěným košíkem mají statisticky jeden z nejvyšších konverzních poměrů.
- Automatizace: Jednou nastavíte a modul pracuje za vás dnem i nocí.
👉 Funkci najdete a nastavíte v administraci v sekci E-shop → Opuštěný košík. Mrkněte na naše články a návody k funkci, ať ji dokážete využít na max:
- Opuštěný košík: hoďte záchranný kruh tonoucím objednávkám!
- Jak na opuštěný košík, aby se objednávky jen hrnuly?
- Opuštěný košík – podrobný návod
2. Oblíbené produkty / Wishlist (běžně v tarifu Startup)
Tohle je naše žhavá novinka, kterou jsme spustili teprve nedávno! Zákazníci v prosinci často e-shopy jen „brouzdají“, porovnávají možnosti a hledají inspiraci na dárky. Pokud jim neumožníte si zboží někam přehledně a snadno uložit, možná na vás zapomenou.
Díky funkci Oblíbené produkty si mohou návštěvníci kliknutím na srdíčko uložit zboží do svého seznamu přání (Wishlistu). Mohou si tak snadno připravit seznam dárků, ke kterému se později vrátí a nakoupí.
Proč vás i vaše zákazníky bude funkce bavit?
- Lepší zážitek z nákupu: Zákazníci si mohou dělat „předvýběr“ bez nutnosti házet zboží do košíku.
- Návratnost: Zvyšujete šanci, že se zákazník vrátí nákup dokončit, protože má své favority uložené.
- Přehlednost: Ideální pro vánoční nákupy, kdy lidé vybírají více věcí najednou.
- Cenná data pro vás: díky přehledům oblíbených produktů v administraci jasně vidíte, jaké produkty u vás vedou, a můžete tak lépe plánovat akce, výrobu i objednávky u dodavatelů.
👉 Nastavení funkce najdete v administraci v sekci E-shop → Oblíbené produkty. Více informací si přečtěte na blogu a helpdesku:
- Udělejte si Vánoce ještě snazší: Spouštíme Oblíbené produkty (Wishlist) a nové Sledování zásilek
- Oblíbené produkty – podrobný návod
Jak Funkce měsíce funguje?
Cílem této akce je dát vám možnost vyzkoušet si zdarma „na vlastní kůži“ pokročilé nástroje, které jsou běžně dostupné až ve vyšších tarifech (Business nebo Startup).
Obě funkce jsou pro vás v administraci odemčené po celý prosinec. Vyzkoušejte si, jaký mají dopad na vaše tržby a pohodlí zákazníků.
Co potom?
Pokud se vám funkce osvědčí, můžete po skončení akce přejít na vyšší tarif, nebo si danou funkci dokoupit jako samostatný balíček ke svému stávajícímu tarifu.
Přejeme vám rekordní vánoční prodeje! 🎄