Dnes přinášíme novinku, která snad potěší každého, kdo na svém e-shopu pracuje se slevami, a sice možnost nastavit časově omezenou slevu ke konkrétním produktům. V tomto článku najdete představení téhle novinky i odkaz na návod, jak ji jednoduše nastavit i na svém e-shopu. Pojďme na to.
Sleva končí… Pojďme nakupovat!
Je známo, že zákazníci milují slevy. Akci také využijí tím spíše, když vědí, že skvělá nabídka na ně nebude čekat věčně. Nový modul nabízí poměrně flexibilní možnosti nastavení, které vám umožní si odpočet slevy vyladit přesně podle svých představ a požadavků.
Datum a čas zobrazení slevy
Pomocí časově omezené slevy můžete zvolit, od kdy do kdy se sleva na produkt automaticky aplikuje. Můžete tak naplánovat slevové akce i dopředu a systém je zobrazí v daný den a hodinu a zase je automaticky vypne tak, jak si sami nastavíte. Pokud tedy víte, že budete chtít na začátku prázdnin zlevnit všechny produkty z letní kolekce, můžete se už dnes na akci klidně připravit a systém si vše pohlídá za vás. Samozřejmostí je i možnost slevu aplikovat na produkty hromadně přes nabídku hromadných úprav. 🙂
Procentuální sleva, sleva o fixní částku, přecenění
V nastavení každého produktu můžete pracovat se slevou o procenta či fixní částku, nebo produkt přecenit na vámi zvolenou hodnotu.
Sleva oproti slevovým štítkům a cenovým hladinám či slevám pro registrované zákazníky
Je možné, že už nějaké slevy na e-shopu máte aplikované, ať už ve formě slev pro registrované zákazníky, tak globálně, či pracujete s cenovými hladinami. I zde časově omezené slevy fungují, a to tak, že se počítají z dané ceny pro konkrétního uživatele a konkrétní situaci.
- Při využití globálních slev a slevových štítků se časově omezená sleva počítá již z nižší prodejní ceny a ve štítku jsou tak obě slevy sečteny.
- U slev pro registrované zákazníky se časově omezená sleva počítá z výsledné ceny pro registrovaného zákazníka se slevou.
- U cenových hladin si sami v nastavení můžete určit, zda se časově omezená sleva bude aplikovat i na hladiny – pak bude platit tam, kde je to možné. V případě, že některá z cenových hladin je nižší než zvolená výsledná cena produktu (v případě přecenění produktu na konkrétní cenu), cena v dané hladině se nemění a sleva se u této hladiny nezobrazí.
Zaokrouhlování v případě procentuálních slev
Zaokrouhlování výsledných cen se řídí nastavením zaokrouhlování na vašem e-shopu v sekci E-shop → Nastavení e-shopu → Měny. Vzhledem k tomu, že si můžete ke každé měně zvolit, kolik desetinných míst bude u cen zobrazovat, i časově omezená procentuální sleva bude brát v potaz toto nastavení. V CZK tak můžete zaokrouhlovat na celé koruny, v EUR pak třeba na jeho desetiny.
Popisky k odpočtu a jeho barva
V menu Nastavení → Lokalizace → Texty a překlady si samozřejmě můžete změnit výchozí popisek “Akce končí” na svůj vlastní.
Barvu odpočtu pak lze změnit snadno pomocí vlastních CSS.
Více informací o časově omezených slevách i podrobný návod na práci s nimi najdete již tradičně v návodu na našem Helpdesku. 😊