Nabízíte na svém e-shopu mezi možnostmi dopravy zboží zákazníkům “Balík do ruky” od České pošty? V tom případě určitě uvítáte inovaci tohoto modulu, který byl doplněn i o možnost volby času doručení zásilky.

Co tato služba obecně nabízí

Možnost rozlišení doručovací doby umožní zákazníkovi volit přepravní metodu, u které může blíže specifikovat čas, ve kterém chce balíček od dopravce na zadanou adresu doručit.

Volba dopoledního doručování je dostupná pro všechna poštovní směrovací čísla. Volba odpoledního doručování je pak omezená jen na konkrétní poštovní směrovací čísla.

Jak na nastavení v administraci

Nastavení lze provést v sekci E-shop -> Poštovné -> Způsoby dopravy.

Zde bylo rozhraní pro Českou poštu – Balík do ruky upraveno z jedné klasické nabídky pro aktivaci služby na tři možnosti:

1/ Bez časového rozlišení (= původní volba Balíku do ruky)
2/ Doručovací doba mezi 8 – 14 hodin
3/ Doručovací doba mezi 13 – 19 hodin

Pro každou možnost lze v administraci nastavit vlastní limity nebo cenu příplatku. Záleží jen na vás, jaké podmínky chcete zákazníkovi nabídnout.

Pokud chcete využívat možnost dopoledního a odpoledního doručování, je nezbytné mít aktivní i původní variantu bez časového rozlišení.

Funkčnost v košíku

U obou nových voleb, tedy u volby dopoledního nebo odpoledního doručování, je po označení v košíku a následném přechodu na další krok vyžadováno zadání PSČ, aby systém ověřil, zdali je zvolená možnost doručení na zadané poštovní směrovací číslo podporována.

Pokud není zvolená možnost doručení na zadané PSČ podporována, tato informace se v okně zobrazí a zákazník pak musí změnit možnost dopravy, kterou zvolil.

Podání online

Při exportu objednávek do Podání online je volba dopoledního nebo odpoledního doručování chápána jako doplňková služba, která je dle volby zákazníka v košíku předvolena a následně do CSV souboru pro Podání online propsána.

Jirka koordinuje vývoj funkcí e-shopového systému Eshop-rychle a ve svých článcích se dělí zejména o své technické znalosti. Se svými zkušenostmi se zákaznickou podporou má navíc velmi blízko k přáním a požadavkům zákazníků.

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

shares