„Jednou jsem si prohlédla váš produkt a ten mě potom pronásledoval tak dlouho, dokud jsem si ho nekoupila…“
Tohle asi poznáváte. 🙂 Říká se tomu „dynamický remarketing“, se kterým se můžete potkat na spoustě webech napříč internetem.
❓ Proč? Protože je to jeden z nejvíce ziskových typů kampaní, které můžete spustit, a to i s malými rozpočty.
V Česku se dá taková kampaň nastavit na 3 nejčastějších kanálech:
➡️ Facebook – vytvořte Business Managera, propojte katalog s pixelem a následně můžete vytvořit katalogovou kampaň, která bude dynamicky produkty zobrazovat.
➡️ Seznam Sklik – nastavte propojení se Zboží.cz, připravte loga a můžete vytvořit Produktovou kampaň.
➡️ Google Ads – nastavte správně Performance Max kampaně a Google už vše ostatní udělá za vás.
Všechny potřebné nastavení měřicích kódů naleznete v administraci v záložce E-shop -> Měřicí kódy.
Tak s chutí do toho – získejte objednávky navíc dřív, než na vás vaši návštěvníci zapomenou.
—–
Tento příspěvek je publikován v sérii “Úterní marketingové tipy”. Jmenuji se Karel Hladiš a můj marketingový tým v Eshop-rychle pomáhá e-shopařům růst díky online marketingu. Chcete růst i vy?