Čerstvé novinky z vývoje jsou tady! Tentokrát si konečně uděláte pořádek v hromadných akcích u objednávek, bleskově dohledáte zákazníky (i nepřebírače) podle telefonu a díky novým notifikacím budete mít přehled o každém podezřelém přihlášení do adminu. K tomu přidáváme velký apel na bezpečnost hesel a mnoho dalších úprav a oprav. Podívejte se na všechny hezky podrobně.
Zpřehledněte a upravte si menu hromadných akcí u objednávek dle svého gusta!
Ztrácíte cenný čas rolováním v dlouhém seznamu hromadných akcí u objednávek, i když využíváte jen pár z nich? Už nemusíte. Přinášíme vylepšení, které vám umožní přizpůsobit si toto menu přesně podle vašich pracovních postupů.
Nově si můžete zobrazit pouze ty akce, které jsou pro vás relevantní, a zbytek jednoduše schovat. A co víc, klíčové akce si můžete sami seřadit a posunout na první místa, abyste je měli okamžitě k dispozici.
Mrkněte do článku, který novinky v hromadných akcích (nejen) u objednávek blíže představuje a nabízí i krátké video.

Rychlejší odhalení nepřebíračů nebo lepší zákaznický servis? Do objednávek jsme přidali filtr podle telefonu
Trápí vás „vykukové“ a nepřebírači, kteří opakovaně objednávají pod smyšlenými jmény, ale často u toho používají stejné telefonní číslo? Dosud bylo obtížné je dohledat.
V přehledu objednávek jsme přidali zcela novou možnost filtrace, a to podle telefonního čísla.
Toto vylepšení má ale i další obrovskou výhodu: zásadně zrychlí vaši zákaznickou podporu. Když vám nyní zákazník zavolá, nemusíte se zdlouhavě ptát na jméno nebo číslo objednávky. Jednoduše zadáte jeho telefonní číslo, ze kterého volá, a okamžitě vidíte všechny jeho objednávky pohromadě.
Doplnili jsme funkci naskladnění o nové možnosti
Na základě zpětné vazby jsme přidali nové užitečné možnosti do funkce naskladnění:
- Nyní zobrazujeme aktuální počet kusů skladem
- Zobrazujeme také aktuální nákupní ceny
- Přidali jsme tooltipy (“íčka” s nápovědou)
- Po přidání produktu do seznamu (vybrání produktu k naskladnění) se ihned vrátí focus do zadávacího pole pro přidání dalšího produktu
Zvýšili jsme zabezpečení a nově sledujeme přihlášení do adminu z nových zařízení
Abyste měli přístupy do svých administrací ještě více v merku, nově hlídáme, když se do adminu e-shopu naloguje uživatel z nového zařízení (nebo zařízení, kde jsou vymazány cookies, popř. z anonymního okna prohlížeče a podobně). V takovém případě vám přijde e-mailem notifikace a vy tak máte možnost zasáhnout, pokud aktivitu nepoznáváte. A s tím se vlastně přímo pojí následující bod:
Prosíme, používejte silná hesla!
Vzhledem k tomu, že internetoví podvodníci a hackeři jsou čím dál vynalézavější, nemůžeme si odpustit apel na používání silných hesel, aby byla zachována maximální bezpečnost vašich dat. Silné heslo by mělo splňovat následující parametry:
- Dostatečná délka: Toto je nejdůležitější faktor. Zapomeňte na hesla o délce 8 znaků. Bezpečné minimum je dnes alespoň 12 znaků, ale obecně platí, že čím delší, tím lepší (15+ znaků je ideální).
- Kombinace různých typů znaků: Heslo by nikdy nemělo být jen slovo nebo jen čísla. Vždy by mělo obsahovat kombinaci:
- Velkých písmen (A–Z)
- Malých písmen (a–z)
- Číslic (0–9)
- Speciálních znaků (např. ! @ # $ % ^ & * apod.)
- Žádná slovníková slova: Vyhněte se běžným slovům z jakéhokoliv jazyka (např. „slunicko“, „heslo“, „password“, „admin“) a to i v případě, že jen nahradíte písmeno za číslo (např. „H3sl0“ je stále slabé heslo).
- Žádné osobní údaje: Nikdy nepoužívejte informace, které lze snadno zjistit nebo uhodnout. Patří sem:
- Vaše jméno nebo jména členů rodiny
- Jména domácích mazlíčků
- Data narození nebo svátků
- Přezdívky
- Název vašeho e-shopu nebo firmy
- Žádné snadné vzory: Vyhněte se triviálním sekvencím na klávesnici (jako „qwerty“ nebo „123456“) nebo opakujícím se znakům („aaaaa“, „11111“).
- Jedinečnost: A naprosto zásadní – pro každou službu používejte jiné heslo. Nikdy nepoužívejte stejné heslo pro administraci e-shopu, které máte pro svůj soukromý e-mail nebo pro přihlášení na sociální sítě.
Dobrou zprávou je, že pracujeme na dvoufaktorovém ověřování, takže se bezpečnost ještě o velký kus zvýší. Ani tak ale hesla nepodceňujte.
Další menší opravy a úpravy:
- HTML5 šablony nově na dotykových zařízeních podporují posouvání produktových obrázků prstem
- Do výpisu objednávek byla do sloupce objednavatele doplněna i firma, pokud byla při objednávce zadána do fakturačních údajů.
- V exportu dat do Zásilkovny jsme doplnili možnost překročit mezikrok pro sumarizaci objednávek před exportem pro rychlejší odbavení
- Ve výpisu produktů byla odstraněna “bublina”, která, nyní již zbytečně, informovala o (ne)zobrazení produktu ve feedu.
- CSV export produktů z objednávek jsme doplnili o skladovou pozici.
- Při generování produktů do PDF katalogu (dostupné u Business tarifu) jsme upravili množství generovaných produktů z 500 na bez limitu.
- Opravili jsme chybu, kdy se v určitých případech negeneroval vodoznak na vlastní náhledové obrázky.
- Opravili jsme jsme zobrazení informační lišty v detailu produktu na e-shopech, kdy docházelo k jejímu překrytí s ukotvenými informacemi o produktu.
- Za určité konstelace a konkrétního nastavení nedocházelo k propsání zákaznické slevy při tvorbě objednávky. Opraveno.
- V novém adminu jsme opravili zobrazení nadpisu sloupce “Cena bez DPH” ve výpisu objednávek.
- Opravili jsme fungování zasílání SMS při hromadné změně stavu objednávek, ke kterému docházelo při určitém nastavení odesílání e-mailových avíz.
- Opravili jsme chybu, při které časově omezená sleva nefungovala v kombinaci se starými variantami.