V dubnu jsme kromě pokračujících prací na API část vývojářských kapacit věnovali převážně opravě chyb či určitých nelogičností v systému, stejně jako úprav jeho dílčích částí.
Úpravy administrace:
- Google ověřovací kód jsme přesunuli do sekce Eshop → Měřící kódy.
- Volbu zapnutí/vypnutí náhledových obrázků v administraci v sekcích Produkty, Ceny a Přecenění jsme přesunuli do sekce Nastavení → nastavení administrace s textem „Ve výpisu produktů v sekci Produkty zobrazovat náhledové obrázky“. Jednotné nastavení zobrazení náhledových obrázků se aplikuje na všechny 3 sekce hromadně.
- Do sekce Nastavení → Nastavení administrace se přesunula i volba „Při vstupu do sekce PRODUKTY v administraci zobrazit všechny produkty“, kde je nyní v nastavení „Při vstupu do sekce Produkty v administraci“ na výběr ze dvou možností:
- Načíst všechny produkty
- Načíst až po použití filtru (kvůli rychlosti)
- Pokud byly vybrány jednotlivé parametry při filtraci, ale filtrování nebylo potvrzeno tlačítky Hledat produkt / Filtrovat, tak nebylo zobrazené tlačítko „Zrušit filtr“. Pro zrušení výběru tak bylo zapotřebí buď aktualizovat stránku, nebo jednotlivé filtry ručně odstranit. Tlačítko zrušit filtr se nyní automaticky zobrazuje vždy, když je vybrán jakýkoliv parametr.
Opravy chyb:
- Opravili jsme chybu, kdy nebylo možné vymazat vlastní formuláře v sekci Aplikace → Vlastní formuláře.
- Opravili jsme chybné propisování způsobů dopravy Zásilkovny do exportního feedu pro Heureka.sk.
- Opravili jsme chybu, která za určité konstelace vznikala při optimalizaci většího množství obrázků – docházelo k optimalizaci pouze detailního obrázku a prvního připojeného obrázku, ostatní obrázky se ukládaly v původním formátu (jpg).
- V editaci objednávky se nezobrazovalo tlačítko pro vytvoření faktury v případě, že došlo ke smazání faktury a zároveň byly nastavení faktur zaškrtnuté volby „Používat automaticky generované číslo faktur“ a „Automaticky generovat faktury“.
- Při přeuložení produktu docházelo v určitých případech k automatické optimalizaci připojených obrázků. Chybu jsme opravili a k optimalizaci těchto obrázků nyní dochází pouze při nahrání z počítače, jako tomu je u detailního a náhledového obrázku.
- Při použití způsobu dopravy pro WE|DO Point a Box se nepropisoval název vybraného výdejního místa do názvu dopravy v objednávce.
- U doprav PPL Parcelshop CZ + SK a DPD Parcelshop CZ + SK na mobilním zobrazení nebyla vidět mapa výdejních míst.
- Při ruční tvorbě nové objednávky se nevkládala varianta produktu, ač byla zvolena.
- Pokud byl v nastavení pokladny zvolen typ tiskárny „Bluetooth Android tiskárna“, tak při otevření účtenky u objednávky provedené pomocí pokladny nebylo možné účtenku vytisknout, jelikož nedocházelo k přesměrování do aplikace pro tisk.
- Opravili jsme chybu ve filtrování produktů v administraci, kdy při zvolení jakéhokoli filtru jedné kategorie nebylo možné přidávat další filtry z téže kategorie. Zároveň s touto chybou nebylo možné scrollovat ve stránce.