V uplynulém měsíci bylo tou největší novinkou zcela jistě vydání nové verze administrace v responzivním designu, která nám umožní plynulejší a efektivnější vývoj dalších funkcí a na kterou se plně přesuneme v příštím roce. Po prvních připomínkách ze strany našich uživatelů jsme zapracovali na nejpalčivějších částech a v chodu ponecháváme i původní verzi adminu, zatímco budeme na novém rozhraní pracovat tak, aby bylo do ostrého provozu připraveno v co nejlepší formě. Co vše je tedy nového?
Do světa jsme vypustili novou verzi administrace
Stále více uživatelů potřebuje či preferuje na svých projektech pracovat z mobilních zařízení. Nejen to však bylo důvodem pro modernizaci naší administrace, ač její plná responzivita je jistě jednou z největších změn. Novinka se dočkala přehlednějšího menu, nové sekce produktů a objednávek nebo třeba Centra pomoci. Provoz nového adminu by měl přinést pohodlnější a efektivnější správu vašich e-shopů a nám zase volnější ruce při vývoji nových funkcí. Administrace je nyní ve fázi, kdy ji nadále vyvíjíme na základě vašich postřehů a připomínek z praxe, za které vám moc děkujeme. Více se o ní můžete dočíst v našem nedávném článku.

Úpravy nové administrace
- V přehledu produktů při stisknutí tlačítka pro zobrazení produktu se hlavní produkt zobrazoval v nové záložce, ale zobrazení varianty se otevíralo v aktuální záložce, čímž se uživatel dostal pryč z administrace. Toto jsme opravili po vzoru zobrazení hlavního produktu.
- Po vytvoření či editaci produktu či objednávky byla stránka přehledu zobrazena na začátku a nikoli na editované položce. Tuto nesrovnalost jsme napravili a stránka přehledu je po uložení položky posunuta na konkrétní položku.
- Některé z chybových hlášek a notifikací se v mobilních zařízeních nezobrazovaly responzivně a nebyly tak viditelné celé. Opraveno.
- Opravili jsme zobrazení tlačítek v nastavení importní mapy v prohlížeči Firefox.
- V detailu produktu se v poli pro EAN vizuálně nevešel celý kód, zobrazeno bylo jen 11 znaků. Zvětšili jsme input, aby byl EAN kód viditelný celý.
- Při filtrování podle stavu objednávek v přehledu objednávek bylo po rozkliknutí okno se stavy příliš malé, okno jsme zvětšili tak, aby byly stavy viditelné celé a nebylo zapotřebí nadbytečných posuvníků.
- V přehledu objednávek po najetí ukazatele myši na stav objednávky se zobrazoval obecný popis pole „Stav objednávky“. Toto jsme upravili tak, aby se namísto popisku políčka zobrazoval celý konkrétní stav objednávky.
- Pro monitory větších rozměrů (rozlišení) jsme rozšířili prostor pro text stavu objednávky v roletkovém menu v přehledu objednávek.
- V náhledu objednávky jsme opravili chybný text u položky Fakturační údaje.
- Opravili jsme chybu, která v určitých situacích zapříčiňovala nemožnost výběru způsobu platby a dopravy z roletkového menu v editaci objednávky.
- V možnostech tisku štítků pro Balíkobot jsme upravili velikost pole pro zadání hmotnosti zásilky, kdy se v první vydané verzi nezobrazovala celá hodnota.
- Při exportu zásilek do České pošty nebyly vidět dodací údaje ani doplňkové služby. Chybu jsme opravili.
- Opravili jsme chybu, kdy u nových objednávek, které provedli zákazníci vedení na blacklistu e-shopu se nezobrazovalo podbarvení červeným pozadím.
- Někteří zákazníci hlásili, že jim v menu schází možnosti nastavení funkce Opuštěný košík. Prověřili jsme a chybu opravili.
- Opravili jsme chybu, kdy se detail nastavení způsobů dopravy nezobrazovalo korektně na mobilních zařízeních.
- Upravili jsme velikost tlačítka pro přidání a odebrání limitů ve způsobech dopravy.
- Upravili jsme zobrazení okna skladové karty produktu.
- V přehledu parametrů ikonky pro jejich editaci překrývaly názvy parametrů.
- Do administrace jsme přidali políčko pro vyhledávání.
Děkujeme vám za veškerou zpětnou vazbu, která k nám i nadále proudí. Na nové administraci stále pracujeme a snažíme se ji vyladit tak, aby pro vás práce v ní byla pohodlná a efektivní.
Aktualizovali jsme platební bránu Comgate
Do rozhraní platební brány Comgate jsme s nejnovější aktualizací doplnili nové platební možnosti, a to Skip Pay – platba na třetiny, která je dostupná pro objednávky od 3 000 Kč, a Twisto – platba na třetiny, k dispozici pro objednávky v hodnotě vyšší než 1 500 Kč. Tato aktualizace se týká české verze našeho systému.
Opravili jsme filtraci produktů na veřejné části
V případě, že byla na e-shopu v sekci E-shop > Parametry > Filtrace deaktivovaná možnost filtrování produktů, pak tlačítka Nejlevnější a Nejdražší pro řazení produktů fungovala pouze na první stránce výpisu produktů. Chybu jsme opravili a tlačítka jsou nyní funkční na všech produktových stránkách.
Další menší opravy a úpravy
- Opravili jsme chybu vkládání variant produktů do objednávky: Při editaci existující objednávky v administraci se nevkládaly konkrétní varianty produktů, ale pouze hlavní produkt. Tuto nesrovnalost jsme opravili.
- Opravili jsme chybu, kvůli které se nepropisovalo číslo balíku do rozhraní Balíkobotu.

Martina je kreativní posilou marketingového týmu Eshop-rychle a na starost má sociální sítě a vyhledávání zajímavých témat, o kterých vás s nadšením sobě vlastním informuje prostřednictvím článků na blogu. Doma je paničkou ďábelsky rozmazleného psa a dvou velice nezábavných šneků.