V nejkratším měsíci v roce jsme se více než na nové funkce zaměřovali na přípravu na migraci e-mailových služeb (o té více dále v článku) a na opravy menších chyb systému. I tak ale přibyly tři malé vychytávky, které vás snad potěší, a další, o trochu větší vychytávka, je již na spadnutí a do světa ji vypustíme v nejbližších dnech.
E-mailový dotazník s žádostí o hodnocení produktů můžete nově cílit jen na vybrané stavy objednávek
V rámci modulu Hodnocení produktů jsou e-mailové výzvy k udělení hodnocení skvělým nástrojem, jak recenzi od zákazníků získat. Dosud byly tyto výzvy systémem zákazníkům automaticky odesílány nehledě na to, v jaké fázi rozpracovanosti se jejich objednávka v danou chvíli nacházela. S vylepšením, které jsme nedávno implementovali, si nově můžete v sekci E-shop > Hodnocení produktů > Nastavení definovat stavy objednávek, ve kterých bude výzva odeslána. Pokud tedy máte stanovený časový interval výzvy například na 10 dní po obdržení objednávky, systém výzvu odešle jen ve chvíli, kdy objednávka bude zároveň ve vámi požadovaném stavu.
K objednávce je možné vložit kód s nulovou slevou
Nyní lze vytvářet slevové kupony, které poskytují nulovou slevu, avšak vám mohou posloužit jako ukazatele k poskytnutí dárku k objednávce. Pokud si například vytvoříte akci “Do objednávky nad 1000 Kč napište kód “KLICENKA” a získáte naši klíčenku jako dárek”, tento ZÁKAZNÍKEM využitý kód se v objednávce zobrazí jako další produkt s nulovou cenou. Stačí vytvořit následující slevový kupon:
Přidali jsme možnost importu dat registrovaných uživatelů
V sekci E-shop > Registrovaní uživatelé > Přehled zákazníků lze nyní kromě exportu provádět i import dat uživatelů. Co však nelze z bezpečnostních důvodů importovat, jsou hesla.
Migrovali jsme e-mailové služby do nového datacentra
Asi nikomu z vás neuniklo, že jsme provedli přesun e-mailových služeb do nového datacentra. Co mělo být bleskovou akcí, na kterou jsme se dlouho a pečlivě připravovali a která se měla odehrát hladce a bez většího rozruchu, bohužel vyrostlo souběhem několika okolností do problému, s jehož řešením jsme se potýkali po několik dní. Jak se říká, chcete-li rozesmát Boha, povězte mu o svých plánech. Nyní již samozřejmě k dalším problémům nedochází, ale stále se nám i přes mnohočetná upozornění ozývají zákazníci, kteří se nemohou přihlásit do svých schránek.
Proto ještě jednou opakujeme, že prvním krokem by zcela jistě měla být změna hesla v administraci e-shopu, a to v sekci Nastavení > E-mailové adresy, kliknutím na ikonu tužky a vepsáním nového hesla do kolonky Heslo. S tímto heslem by pak v přihlášení neměl být žádný problém. Pokud ještě někde přetrvávají potíže s odesláním/příjmem pošty skrz poštovní klienty, pak zamiřte na náš Helpdesk, kde najdete návody na nastavení nejpoužívanějších klientů, blog, nebo do vašeho webmailu, kam jsme všechny potřebné informace zasílali.
Další menší opravy a úpravy:
- Doplnili jsme ID pobočky výdejního místa PPL do popisu dopravy.
- V exportech zboží jsme upravili název doprav WE|DO HOME.
- Opravili jsme chybu, která u jednoho zákazníka způsobila duplicitní zaslání dat do Zásilkovny.
- Do feedu pro Heuréku jsme doplnili dopravce DHL Freight.
- Produktové obrázky v e-mailu potvrzujícím objednávku se za určité konstelace propisovaly s protokolem http na místo https. Opraveno.
- Štítky produktů (novinka, akce, apod. ) se nezobrazovaly u samotných variant produktů. Pokud se tedy k filtraci použily vlastní parametry, tak se na seznamu a v detailu produktu tyto štítky nezobrazily. Taktéž opraveno.
- Upravili jsme minimální částku pro umožnění nákupu na splátky v objednávkovém procesu a kalkulačce Cofidis, kdy nová minimální hodnota pro splátky je 2000 Kč.
- Rotátor obrázků nově podporuje formát webp, stejně jako je tomu na ostatních místech.
- Opravili jsme chybu, kdy při filtrování produktů v kategorii se zobrazovaly i varianty produktů, které mají zatrženou volbu Nezobrazovat v eshopu.