S rychle se blížícími Vánoci jsme se i v listopadu zaměřovali převážně na opravy chyb a neustálé posilování našich serverů, aby vaše obchody v tomto náročném období běžely jako na drátkách a vy jste se tak mohli plně soustředit na své prodeje. To ale neznamená, že jsme nepřinesli vůbec žádné horké novinky v podobě nových funkcí. Co vše se tedy pod rukama našich vývojářů zrodilo?

Úprava tisku štítků pro Zásilkovnu

Hned zkraje měsíce na nás vcelku nečekaně vybafla zpráva od Zásilkovny o nutnosti tisku štítků na externí přepravce v případě doručení na adresu, navíc s poněkud nepříjemným strašákem “pokut” pro eshopaře za nesprávně vygenerovaný štítek. Způsob generování štítků jsme podle specifikace Zásilkovny během několika dnů změnili a export rovnou obohatili i o další úpravy.

Spuštění funkce Pokročilé zbožové srovnávače

Pro ty z vás, kteří využívají prezentaci svého zboží na srovnávačích, přibyla poměrně robustní novinka, a sice balíček Pokročilé zbožové srovnávače. Díky němu máte možnost řídit exporty svých produktů a jejich variant na naprosto nové úrovni. Funkce umožňuje jak globální, tak kompletně individuální nastavení pro každý jednotlivý srovnávač. Vaši nabídku tak můžete dostat na ještě vyšší příčky a zajistit pro váš e-shop mnohem více konverzí.

Doplnění vzorových právních dokumentů

Jelikož se vám snažíme e-shopaření co možná nejvíce ulehčit, máme pro vás nachystané důležité právní dokumenty, kterými je potřeba v rámci e-shopu disponovat a jsou připraveny tak, abyste do nich mohli jen doplnit vaše údaje. Mezi tyto právní dokumenty na našem helpdesku přibyly dva nové, a sice formuláře pro reklamaci a vrácení zboží, a to jak v české, tak slovenské verzi.

Drobné opravy a vylepšení

Mimo ostatních funkcí, na kterých náš tým neustále pracuje, se naši programátoři věnovali dalším menším vylepšením a opravám:

  • Opravena chyba, kdy v zákaznické sekci přihlášeného zákazníka byly stále vidět i ty dotazy, které majitel obchodu v administraci smazal.
  • Za určitých výjimečných okolností bylo možné na šablonách HTML5 odeslat objednávku i bez zvolené dopravy a platby.
  • Na starších šablonách se při registraci zákazníka v rámci objednávky do zákaznické sekce nepropisovaly informace z vlastních polí objednávkového formuláře, fakturační údaje a soubory nahrané do objednávky. Stejně tak se v některých případech nepropisovaly údaje z registrace zákazníka do jeho objednávkového formuláře.
  • Nově se v zákaznické sekci po registraci zobrazují i pole pro vlastní objednávkový formulář, aby oba tyto formuláře byly konzistentní.
  • Slevový kód šel v některých případech uplatnit i na produkt, který měl tuto možnost zakázanou.
  • Upravili jsme ikonku, která se zobrazuje v administraci u objednávky zaplacené kartou skrz pokladnu.
  • V rámci pokladny došlo také k úpravě scrollování a lepšího zobrazení produktů načtených přes čtečku čárových kódů a rovnou bylo opraveno také chybné scrollování v pokladně po dokončení nákupu.
  • Do hromadných akcí ve výpisu objednávek jsme přidali možnost hromadného tisku účtenek.
  • Do boxů pro sběr e-mailů pro potřeby rozesílek newsletteru jsme přidali vyšší zabezpečení, abychom zabránili zneužití těchto polí roboty.

Martina je kreativní posilou marketingového týmu Eshop-rychle a na starost má sociální sítě a vyhledávání zajímavých témat, o kterých vás s nadšením sobě vlastním informuje prostřednictvím článků na blogu. Doma je paničkou ďábelsky rozmazleného psa a dvou velice nezábavných šneků.

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

shares