Je to tady! S radostí a hrdostí v hlase můžeme oznámit, že nastala chvíle, na kterou jsme všichni čekali. Pokladna od Eshop-rychle byla oficiálně spuštěna.
Co pokladna od Eshop-rychle umí?
Je toho opravdu hodně, proto pojďme jen v bodech vyjmenovat to nejzásadnější:
- Zpříjemnit a značně zjednodušit obchodníkovi osobní prodej
- Díky plné responzivitě je vhodná i pro mobilní zařízení typu mobil / tablet
- Své uplatnění tedy najde jak v kamenné prodejně, tak při prodeji v terénu
- Plné propojení s e-shopem (používání stejného skladu a databáze produktů)
- Vkládání do košíku vlastních produktů, které nejsou v databázi produktů e-shopu
- Uložení a vyvolání rozpracované objednávky
- Tisk účtenek i faktur (a to i přes Bluetooth a Wi-fi) + možnost odeslání na e-mail zákazníka
- Vytvoření více pokladen pro více prodejců (Máte na prodejně více prodavačů? Každý může inkasovat tržby do vlastní pokladny.)
- Každá pokladna nabídne vlastní podrobné statistiky
- Možnost kompaktního zobrazení pokladny bez obrázků pro mobilní zařízení s omezenými datovými limity
- Splnění veškerých náležitostí komunikace s EET
- Volba a vytvoření registrovaného zákazníka (+ možnost využití i zakázání jeho věrnostní slevy)
- Přidělení indiviuální jednorázové slevy jakémukoli zákazníkovi (i neregistrovanému)
- Rychlé vyhledávání podle výrobce, názvu produktu nebo kódu produktu
- Načítání zboží do košíku čtečkou čárových kódů
Dost řečí! Jak pokladna vypadá?
Pro pokladnu jsme zvolili čistý moderní kabát s co nejintuitivnějším uživatelským rozhraním.
Pokladna se otevírá v novém okně mimo administraci, aby byla zachována plná responzivita na mobilních zařízeních, nebo ve zmenšeném okně prohlížeče.
Ukázky pokladny: (kliknutím obrázek zvětšíte)
Jak s pokladnou pracovat a jak ji nastavit
Pro co nejpříjemnější práci v prostředí naší pokladny jsme pro vás připravili podrobné návody na našem helpdesku:
Budeme rádi za zpětnou vazbu
Ačkoli je pokladna plně funkční a věnovali jsme odladění veškerých chyb maximální péči, budeme velmi rádi za vaši zpětnou vazbu, pokud narazíte na jakoukoli chybu, nesrovnalost, nebo vám bude prostě jen nějaká funkcionalita zásadně chybět.
Své připomínky, prosím, posílejte na e-mail: pokladna@eshop-rychle.cz. Nebo využijte možnosti odeslat feedback přímo v menu pokladny.
Každý návrh si rádi přečteme a vezmeme ho v úvahu při dalším rozvoji pokladny. Děkujeme! 😉
Je pokladna určena i pro slovenský trh?
Pokladnu nasazujeme pochopitelně i do slovenských administrací. V tuto chvíli zatím ve stejné podobě jako pro české e-shopy.
Nicméně situaci pokladen na slovenském trhu blíže prověřujeme a budeme velmi rádi, pokud nám napíšete zpětnou vazbu i v tomto ohledu.
Co pokladně pro slovenský trh chybí, jaké náležitosti by měla pokladna splňovat pro splnění legislativních požadavků, příp. je využitelná pro slovenský trh i v této podobě?
Do spuštění nového tarifu pokladna zdarma pro všechny, poté v pokročilejších tarifech nebo za příplatek jako balíček
Spuštění nového tarifu s pokročilou funkčností je podmíněno řadou náročných interních změn ve fakturačním systému, proto dokud nebude nový tarif představen (v horizontu několika měsíců), dáváme Pokladnu ochutnat zdarma úplně všem zákazníkům, kteří již mají u Eshop-rychle funkční e-shop.
Rovněž e-shopy v testovacím období si mohou vyzkoušet pokladnu v plném rozsahu po celou dobu svého 15denního testovacího období.
Po skončení tohoto období jsme následnou cenu naší pokladny nastavili tak, aby reflektovala vysokou náročnost na vývoj a dlouhodobou správu této aplikace, ale zároveň byla finančně přijatelná pro pokročilejší e-shopaře, kteří funkci pokladny ve svém byznyse využijí.
Proto budeme modul nabízet dvěma způsoby.
Sami si vyberete variantu, která vám vyhovuje
1) Zdarma v tarifu Bussiness (příp. starším Premium balíčku)
2) Samostatný balíček s pokladnou (příplatek 199 Kč bez DPH/měs. k základnímu tarifu Startup)
Základní našlapaný tarif zůstává + vznikne nový tarif s pokročilými funkcemi pro náročné
Nejdůležitější informací, která dozajisté udělá radost všem, je, že rozhodně NEZDRAŽUJEME.
Základní, už tak našlapaný, tarif zůstává za nezměněných 290 Kč bez DPH (edit: od listopadu 2018 je cena Startup tarifu 390 Kč / měs.). Tarif se pouze konečně dočkal svého vlastního jména – Startup. Zároveň vás můžeme ujistit, že tím nedochází a ani nedojde k žádnému omezení funkcí tohoto základního balíčku a kdo jeho služeb využívá, nemusí se žádným způsobem obávat, že by přišel o jakékoli funkce, u kterých nebylo dopředu avizováno, že budou k dispozici pouze pro pokročilejší tarif.
K tarifu Startup pouze vznikne namakanější tarifní bratříček jménem Bussiness, který budeme dále rozvíjet, abychom rozšířili svou nabídku i pro náročnější uživatele.
Tarif Bussiness bude obsahovat prémiové funkce zdarma
Současný balíček Premium, který bylo možné platit pouze jako roční příplatek k základnímu tarifu, PRO NOVÉ zákazníky zanikne a bude nahrazen novým pokročilejším tarifem Bussiness, jenž budete mít možnost používat stejně jako základní tarif i na měsíční bázi. Už tedy nebude nutné předplatit si jeho služby výhradně na rok, jako tomu bylo v minulosti.
Pro stávající zákazníky využívající služeb Premium samozřejmě zůstane tento balíček zachován a modul pokladny bude také jeho součástí. Jediným budoucím omezením tohoto balíčku je, že další novinky chystané pro pokročilé tarify (jako např. blížící se podstatně vylepšený newsletterový modul, online napojení na účetní systém Pohoda a další) nebudou již do tohoto balíčku přidávány a stanou se součástí pouze nových pokročilých tarifů.
Stávající Premium uživatelé ale samozřejmě od nás dostanou možnost za zvýhodněných podmínek na nové tarify přejít.