E-mailing je dlouhodobě jeden z nejúspěšnějších a nejstálejších prodejních kanálů. Od dnešního dne můžete na Eshop-rychle rozesílat responzivní personalizované e-maily a prodávat, až se z vás bude kouřit.
Newsletter jako prodejní kanál
Že stále ještě nevyužíváte e-mailing k prodejům svého zboží a navázání bližšího vztahu se svými současnými zákazníky? Že stále ještě neoslovujete e-mailem své potenciální zákazníky? Pak byste to měli rychle napravit!
Podle celé řady e-commerce odborníků vychází e-mail marketing jako prodejní kanál s nejvyšší návratností investic. Předběhl dokonce i SEO, PPC kampaně, bannerové reklamy, nebo sociální sítě.
Samozřejmě je stále vhodné v rámci marketingového mixu věnovat při propagaci svého e-shopu pozornost všem těmto kanálům, ale skutečnost je taková, že podle řady výzkumů je právě e-mail marketing kanálem s nejvyšší návratností investic (ROI).
Výhody e-mail marketingu
Než vám ukážeme, jak náš nový newsletterový modul vypadá, zaměřme se v rychlosti na to, proč je e-mailing tak oblíbený a co vašemu byznysu může přinést.
- Z prodejního hlediska překonává e-mail mnohonásobně výkon Facebooku nebo Twitteru
- Emailovou adresu vlastní téměř každý uživatel internetu
- Studie ukazují, že až 72 % lidí preferuje dostávat obchodní sdělení e-mailem (raději než v TV, tištěných médiích, sociálních sítích apod.)
- Emailing vám pomůže budovat vztah s vašimi zákazníky
- Pomůže budovat status odborníka v očích zákazníků i potenciálních zákazníků
- Zaručí pravidelnou návštěvnost vašeho e-shopu / blogu
- Email je nejlepším přítelem obsahového marketingu (vaše blogové články budou mít pravidelné čtenáře)
- Oproti jiným formám marketingu minimální náklady na doručení sdělení
Jak nový newsletterový modul vypadá?
Kliknutím obrázky otevřete v novém okně zvětšené.
Co s naším newsletterem dokážete?
- Tvořit a rozesílat moderní responzivní newslettery
- Tvořit a upravovat e-maily v přehledném a snadno použitelném drag & drop editoru
- Segmentovat kontakty (kontakty si roztřiďte do seznamů a posílejte každému jiný e-mail)
- Sledovat statistiky kampaní (sledujte, kolik lidí si váš e-mail otevřelo, kolik se po jeho rozesílce z odběru odhlásilo, nebo kolik e-mailů se nepodařilo doručit)
- Používat UTM parametry (pro vyhodnocení úspěšnosti kampaní)
- Plánovat rozesílky (naplánujte si sami, kdy se má kampaň odeslat)
- Importovat schválené kontakty automaticky nebo přidávat a importovat ručně
- A mnoho dalšího…
Návody a podrobněji popsané funkce
Ke zkoušení se vám jistě budou hodit návody k obsluze newsletteru, které jsme pro vás dali dohromady v co neucelenější formě. Najdete v nich kompletní přehled funkcí newsletteru, pokyny k jeho obsluze, ale třeba i teoretické informace jako, co jsou UTM parametry, jak je využít, apod.
- Rozcestník návodů k newsletteru
- Začínáme s newsletterem (Co je to newsletter a proč ho využívat)
- Kontakty (Jak pracovat s kontakty, jak segmentovat, …)
- Tvorba newsletteru (Jak vytvořit a rozeslat e-mailovou kampaň, co jsou UTM parametry, jak vyhodnocovat kampaně, …)
- Práce s editorem e-mailu (Ovládání editoru pro tvorbu responzivních newsletterů)
Nejprve zdarma pro všechny, časem jako příplatkový balíček
V tuto chvíli od nás dostávají do svých administrací nový newsletterový nástroj všichni klienti Eshop-rychle zdarma. Máte tak možnost si ho plně vyzkoušet a poznat jeho výhody. Do budoucna, s uvedením chystaného pokročilejšího tarifu Business, bude tento modul k dispozici jako příplatkový balíček, nebo zdarma právě v pokročilém tarifu Business.