Víte, že s vaším obchodem mohou registrovaní zákazníci komunikovat prostřednictvím přímých dotazů na obchodníka v klientské sekci? Všechny, kdo využívají tento modul, určitě potěší zpráva, že i tuto sekci jsme zpřehlednili.


Již minulý týden s nasazením kompletně přepracované diskuze, jsme se zmínili, že nezůstaneme jen u diskuzních příspěvků pod články a produkty, ale půjdeme dále. Nyní jsme novou správu diskuze aplikovali také na interní komunikaci registrovaného uživatele s obchodem.

Modul zatím nevyužíváte? Kde jej zapnout?

Možnost zasílání dotazu registrovanými a přihlášenými zákazníky lze aktivovat v sekci E-shop -> Registrovaní uživatelé -> Zákaznická sekce -> V zákaznické sekci umožnit “Komunikaci s obchodníkem”.

Každému registrovanému uživateli se pak zobrazí v jeho účtu po přihlášení následující nabídka.

Kde odeslané dotazy naleznete?

Nabídku pro správu těchto příspěvků jsme pro lepší přehlednost a možnost nastavení práv pro další účty přesunuli z původní sekce E-shop -> Objednávky -> Dotazy od zákazníků do sekce E-shop -> Dotazy od zákazníků ihned v levém svislém menu.

Jak byla komunikace upravena?

Příspěvky od registrovaných uživatelů a jejich správa byly upraveny stejným způsobem jako klasická diskuze na webu, tedy od vzhledu, až po možnost zasílání notifikací na e-mail. Kompletní přehled změn naleznete v článku o přepracování diskuze e-shopu.

Správa příspěvků a další účty

Jelikož je možnost správy příspěvků nyní v samostatné sekci, mohli jsme v rámci dalších účtů nastavit pro tuto sekci samostatné právo pro zobrazení a správu. Diskuzi tedy můžete zobrazit jen tomu, kdo se ve vaší firmě stará o komunikaci se zákazníky.

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

shares