Po dlouhých měsících vývoje, kódování, testování a vychytávání chybiček je to konečně tady: V beta verzi vypouštíme šablonu Milano! Pro koho je vhodná a co vše nabízí? Pojďme se jí společně podívat na zoubek.

*(Šablona prošla důkladným testováním na přítomnost rozličných typů bugů i virů, přesto budeme rádi, pokud nám jakékoli podezřelé chování nahlásíte. Opakujeme: Nám. Ne hygienické stanici. Děkujeme.)

Zaměřená na fashion? Ne nutně!

Milano je městem módy. Proto jsme nemohli vybrat příznačnější název (ve světle aktuálního dění si ovšem už tak jisti nejsme) pro šablonu, která nejvíce sluší právě fashion segmentu. To ale neznamená, že ji nevyužijete ani v jiném odvětví! Šablona je samozřejmě použitelná naprosto univerzálně, přičemž při její volbě je i tak nutné zvážit její jisté limity a uspořádání.

Pro všechny příznivce horizontálního menu

Mezi hlavní taháky šablony patří bezesporu její horizontální produktové menu a nové zobrazení podkategorií. Vzhledem k tomu, že vodorovného místa není nekonečno, je šablona vhodná spíše pro e-shopy s menším počtem hlavních produktových kategorií. Čím méně se do jedné řádky vejde hlavních kategorií 1. úrovně, o to více se vizuálně vejde na obrazovku zanořených kategorií 2. a 3. úrovně (4. úroveň není v produktovém menu viditelná vůbec, prokliknout na ni se zákazník musí až přes rozcestník ze 3. úrovně).

Podkategorie 3. úrovně jsou zobrazeny celkem 4 s tím, že podkategorie nad tento počet se schovají pod položku Další. Nejvyšší úroveň produktového a textové menu se při přesáhnutí určité délky pak schovají pod položku Více.

Bannery, které upoutají

Co jistě potěší nejedno oko, je rotátor na úvodní straně. Ten se dá naplnit bannery přes celou šířku obrazovky (v případě chuti dokonce i výšku) a dodat tak vašemu e-shopu vysoce moderní vzhled. Nemluvě o tom, že na takové ploše velice dobře odkomunikujete jakékoli sdělení tak, aby si jej všiml opravdu každý.

 

V hlavní roli: Produkt!

Ovšem ani produktům jsme neupřeli jejich místo na slunci. Na domovské stránce jim šablona oproti jiným věnuje širší prostor a produktové fotografie dostávají ve výpisu nový kabátek – přechodový šedý efekt, který propůjčí prezentaci punc luxusu. V detailu produktu na vás pak čeká vyladěná fotogalerie. Právě pro e-shopy, které staví převážně na vzhledu svých produktů, bude Milano tou správnou volbou.

 

Filtrace a výpis podkategorií pro snazší orientaci

V množství produktů je nutné zákazníkovi nabídnout možnost snadno najít přesně to, po čem jeho srdce touží. U šablony Milano jsme se proto zaměřili mimo jiné na filtraci, které jsme věnovali prostor v levém sloupci. U jednotlivých skupin parametrů můžete navíc určit, zda budou viditelné ihned nebo až po rozbalení. 

Stejně tak jsme využili levý sloupec pro výpis podkategorií dané kategorie, který vašim zákazníkům nabídne na první pohled jasný přehled o tom, jaké další hlubší kategorie a s nimi i nabídku produktů ve vašem e-shopu mohou očekávat.

 

Jiné zobrazení způsobů doprav a plateb

Nenechavým ručičkám našich designérů a kodérů tentokrát neunikl ani objednávkový proces. Asi největší změnou oproti předchozí šabloně New York je jiné uspořádání druhého kroku objednávky, kdy při výběru dopravy a platby jsou tyto zobrazeny ve dvou blocích vedle sebe. 

 

Beta verze je vám plně k dispozici

Pokud vás vše výše zmíněné přesvědčilo o tom, že Milano zkrátka potřebujete, s chutí do toho (mrkněte i na podrobný návod, který se věnuje přechodu na šablony 4.0 ze starších typů)! Šablona už na vás čeká ve vašich administracích, konkrétně v sekci Nastavení > Design webu > Nabídka dalších šablon. Ovšem mějte na paměti, že se jedná o její beta verzi, stále ladíme funkčnost a sem tam se může objevit nějaká anomálie. V takovém případě vám budeme nesmírně vděčni za feedback na adresu sablona@eshop-rychle.cz a předem vám děkujeme, že se s námi na dalším vývoji šablony Milano budete podílet. Spolu ji dotáhneme k dokonalosti!

 

Milano v akci můžete vidět na našem vzorovém e-shopu na adrese milano.eshop-rychle.cz

 

Martina je kreativní posilou marketingového týmu Eshop-rychle a na starost má sociální sítě a vyhledávání zajímavých témat, o kterých vás s nadšením sobě vlastním informuje prostřednictvím článků na blogu. Doma je paničkou ďábelsky rozmazleného psa a dvou velice nezábavných šneků.

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

shares