Do e-shopů na našem řešení jsme nasadili Glami piXel. Vychytávku, která umožní přizpůsobit výpis produktů na Glami.cz a Glami.sk automaticky podle preferencí zákazníka.


Co je Glami piXel?

Glami piXel je řešení, které umožňuje přizpůsobovat výpisy produktů na Glami dle preferencí zákazníka – tedy podle oblíbených obchodů, značek, barev, cen či stylu.

Přednostně zobrazuje obchody, se kterými má zákazník již zkušenost a je tak větší pravděpodobnost, že u nich nakoupí. Doplňuje kategorie o produkty tak, aby zákazníkovi zobrazil nabídku produktů šitou na míru jeho vkusu.

Co Glami piXel umí a co přinese

Ilustrační obrázek od Glami

Přínosy Glami piXelu

  • Vyšší počet konverzí
  • Vyšší tržby
  • Snížení podílu nákladů na objednávku (PNO)
  • Větší viditelnost relevantních nabídek vašeho obchodu na Glami
  • Cílení na konkrétní vkus zákazníka
  • Nezobrazování produktů, které mají hodně kliků, ale málo konverzí
  • Cílení na nové zákazníky, kteří jsou podobní těm, kteří už u vás nakoupili

Partneři Glami najdou bližší informace zde (po přihlášení):

https://partner.glami.cz/s/pixel/

https://partner.glami.sk/s/pixel/

Proč Glami přichází s piXelem?

Jelikož nejčastějším důvodem, proč zákazníci nechtějí nakupovat módu online, je neznámý prodejce, nebo nesedící velikost od výrobce neznámé značky.

Glami piXel je automatické řešení, díky kterému se na Glami uživatelům zobrazují přednostně prodejci a značky, u kterých rádi nakupují, nebo je alespoň navštívili.

Tvůrci Glami si tak slibují podstatné zvýšení výkonu tohoto prodejního kanálu.

Je nasazení Glami piXelu povinné?

Ano. Od 1.10.2017 je Glami piXel povinný pro všechny e-shopy, které chtějí na této platformě své produkty inzerovat. V opačném případě se nebudou jejich produkty zobrazovat.

Kde piXel nastavit?

Nastavení Glami piXelu je možné provést v sekci E-shop -> Analytika -> Konverzní kódy níže v nabídce, ke zadáte své ID.

Jaké události Glami piXel odesílá? (pro pokročilé)

  • PageView (návštěva stránky)
  • ViewContent (návštěva detailu produktu)
  • ViewContent (návštěva kategorie)
  • AddToCart (přidání zboží do košíku)
  • Purchase (dokončení nákupu)

 

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

shares