Evoluce, ne revoluce

Dopředu bychom rádi upozornili, že všechny tři nové šablony vycházejí ze stávajících šablon, které mají své historicky dané limity. Neočekávejte u nich proto revoluční změny, jako spíše evoluci.

 I tak si ale myslíme, že se s nimi podařilo pořádně zamávat a vymáčknout z nich, co se dalo. No za chvíli se přesvědčíte sami. 🙂 

Na revoluci v podobě nových HTML5 šablon se připravte v první polovině  roku 2018.

Neradi bychom slibovali přesný termín, ale můžeme prozradit, že jak programátorské práce, tak práce po stránce UX designu a grafiky postupují mílovými kroky kupředu.

Spolupracujeme na nich s předními odborníky ve svých branžích.

Pod použitelnost a UX šablony se podepíše Lukáš Dubina, jehož expertíza je UX design a obchodní výkonnost e-shopů.

grafická design se stará Jan Kulda, borec, který má zkušenosti s tvorbou grafiky pro řadu opravdu velkých e-commerce projektů.

Lukáš Dubina a Jan Kulda

Lukáš Dubina (UX) a Jan Kulda (grafika)

Nechceme spoilerovat, ale bude to pecka! Stay tuned, určitě vás budeme s blížícím se dokončením o stavu prací informovat. 😉

Představujeme 3 nové e-shopové šablony

Protože chceme být světoví a do budoucna neomezovat e-shopaře také v prodeji do zahraničí, promítli jsme tuto vizi už nyní do názvů nových šablon a pojmenovali je podle velkých světových metropolí.

Pojďme si je tedy představit jednu po druhé.

Seznamte se s šablonou Paris

Náhled šablony Paris - Eshop-rychle

Kliknutím otevřete ukázkovou šablonu

Šablona Paris je naší první širokoúhlou šablonou roztaženou na šířku celé stránky.

Hlavní produktové menu je vlevo a vytažené mimo obsah stránky. Díky výrazně většímu prostoru pro rotátor obrázků se šablona přímo nabízí k prodeji designového zboží. Také detail produktu s větším prostorem prokoukl a působí moderněji a vzdušněji. Změny poznáte i ve formulářích, jejichž inputy jsou dle UX zásad pro zákazníky seřazeny logičtěji pod sebou a nikoli “náhodně” rozmístěné ve dvou sloupcích. Výrazně jsme vylepšili také responzivitu šablony pro mobilních zařízeních.

Specifická omezení šablony

Ukázka šablony v praxi

E-shop www.vanocniedice.cz

Seznamte se s šablonou Tokyo

Náhled šablony Tokyo - Eshop-rychle

Kliknutím otevřete ukázkovou šablonu

Šablona Tokyo si také připisuje jedno prvenství. A sice, že je první šablonou Eshop-rychle nabízející horizontální produktové menu.

I zde je na detailu produktu využita celá šířka stránky bez levého sloupce pro větší vzdušnost a přehlednost.

Responzivita a UX formulářů se samozřejmě dočkaly podobných úprav stejně jako ostatní nové šablony. Vylepšen a zpřehledněn byl i celý objednávkový proces.

Specifická omezení šablony

Ukázky šablony v praxi

E-shop Makovapanenka.cz

E-shop Laalmara.cz

Seznamte se s šablonou Porto

Náhled šablony Porto - Eshop-rychle

Kliknutím otevřete ukázkovou šablonu

Komu šablona Porto něco připomíná, má dobrý postřeh. Tato šablona totiž vychází z naší dosud nejnovější responzivní šablony se sexy označením 3rs15 (ne, není to ten robot ze Star Wars).

Při tvorbě Porta jsme využili všechny poznatky, které jsme od vás e-shopařů při zakázkových designech nashromáždili a víme, že vás na předchozí šabloně trápily.

Na první pohled nejviditelnější změnou je menší “roztahanost” šablony. Výraznou modernizací po stránce UX ale prošla celá řada prvků. Všechna konverzní tlačítka mají ve všech barevných variantách šablony unikátní výraznou barvu a podvědomě navádí zákazníka objednávkou přímou cestou k jejímu dokončení.

A právě i UX objednávkového procesu doznalo velkých změn. Od druhého kroku košíku zmizí zákazníkovi prvky, které ho zbytečně rozptylují od dokončení objednávky, jako produktové menu, článkové menu, vyhledávání, patička apod.

Stejně jako u ostatních šablon se samozřejmě zapracovalo i na responzivitě webu pro mobilní zařízení.

Specifická omezení šablony

Ukázky šablony v praxi

Lukáš Dubina - redesign e-shopu Gastro Levně

E-shop Gastro-Levne.cz

Lukáš Dubina - redesign e-shopu Cofeespot

E-shop Coffeespot

Honza je marketingový manager Eshop-rychle.cz a Eshop-rychlo.sk, jehož největším hnacím motorem je snaha zpříjemnit provozovatelům e-shopů tvorbu, provoz i další rozvoj jejich internetových obchodů.
Ve volném čase je nadšeným milovníkem sportů všeho druhu. 🙂

Líbil se vám článek? Budeme rádi, když ho nasdílíte svým přátelům!

Tohle už jste četli?

Komentáře k článku

shares