Novinky z e-commerce – listopad 2018
Udělejte si i v předvánočním shonu pauzu a mrkněte, co se odehrálo ve světě e-commerce. Inspirací pro vás bude třeba e-shop roku a kouzlení s cenami při Black Friday. Co naopak dokáže napáchat nezvládnutý marketing na sociálních sítích se dozvíte v článku o e-shopu About You.
Novinky z e-commerce – říjen2018
Online podnikání je fuška a žádá si hodně vytrvalosti. Kde ale brát čas na vše nezbytné a ještě sledovat novinky a držet krok v oboru? Abychom vám usnadnili přístup k novinkám ze světa online podnikání, pravidelně vám přineseme přehled zdrojů, které by vás mohly inspirovat a posunout váš e-shop k vyšším výkonům.
Otevřete online brány dokořán všem zákazníkům
Provozujete e-shop a jako platební způsob nabízíte pouze dobírku a bankovní převod? Pak je čas racionálně zvážit všechna pro, ale také proti. Online platby se totiž u českých zákazníků těší stále větší oblibě.
Zboží.cz zpřehlednilo nákup novým zobrazením dopravy a platby. Jak a proč toho využít?
Důležitým faktorem při výběru internetového obchodu je nejen celková cena, výběr platebních metod, ale také cena za doručení. Zboží.cz nedávno přišlo se zdánlivě malou, nicméně velmi příjemnou funkcionalitou v podobě přehledného zobrazení ceny dopravy. Využíváte veškeré vychytávky na zboží.cz i vy?
Zbožáková bible – 5. díl: Bidování na Heurece a Zboží.cz
Inzerujete na zbožových srovnávačích? Pak je nutné, aby se vaše nabídky co nejvíce zobrazovaly. Kdo není totiž vidět, ten neprodává. Dnes se proto podíváme, jak funguje bidování na Heurece a na Zboží.cz a zabrousíme také do automatizace bidování pomocí nástrojů pro autobidding.
Zbožáková bible – 4. díl: Jak na Zboží.cz
Druhý nejpopulárnější srovnávač v Česku – Zboží.cz nabízí sice menší rozsah doprovodných služeb než Heureka nicméně přivádí návštěvníky relevantní a velmi konverzní. Zboží.cz není radno podceňovat, proto vás dnes dnes provedeme základy Zboží.cz od A až do Z.
Zbožáková bible – 3. díl: Jak na Heureku
Ve třetím dílu Zbožákové bible se zaměříme na Heureku, která je největším nákupním portálem v České republice i na Slovensku. Váš e-shop by proto neměl na Heurece rozhodně chybět. Přečtěte si, co a jak udělat, aby vám tento srovnávač přinášel to, co od něj očekáváte.
Zbožáková bible – 2. díl: Jak se na srovnávačích zboží správně zobrazovat
Chcete, aby se vaše produkty na srovnávačích zboží zobrazovaly co nejlépe? Posviťte si na datový XML feed. Ve 2. dílu „zbožákové bible“ se podíváme na nastavení XML feedu pro dva nejsilnější zbožáky Heuréka a Zboží.cz.
Jaké zvolit technické řešení při tvorbě vlastního e-shopu?
Přemýšlíte o tom, že si založíte vlastní e-shop? Nebo jste se už rozhodli a teď hledáte řešení, které by se pro vaše podnikání hodilo nejvíce?
Zbožáková bible – 1. díl: Úplné začátky na srovnávačích aneb vyplatí se do nich investovat?
Být, či nebýt na zbožových srovnávačích? To jsou otázky, které si e-shopaři kladou denně. Připravili jsme sérii článků, ve kterých vám postupně představíme principy fungování zbožových porovnávačů a celou řadu výhod, které k inzerci na srovnávačích patří. Pojďme to vzít od základů.