Příběhy úspěšných e-shopařů: Roman Hladký, Cocochocokeratin.sk
Roman Hladký propadl světu vlasové kosmetiky a při zaměstnání po nocích pracoval na vlastním e-shopu. Dnes má svůj tým a prodává izraelskou vlasovou kosmetiku CocoChoco do celé Evropy. Jaká byla jeho cesta, co vše se musel sám naučit a jaké další projekty má pod palcem?
Z korporátu k ševcovskému kopytu: Jenon leather – handmadeczech.com | Příběhy úspěšných e-shopařů
Tentokrát jsme v rámci Příběhů úspěšných e-shopařů vyzpovídali Jana Pančochu, jednoho ze zakladatelů e-shopu handmadeczech.com. Jak se z korporátu dostal k tomu, že dnes vyrábí zakázkovou obuv a doplňky a jak se mu v online podnikání daří? Čtěte v našem rozhovoru.
Jak udělat jednoduchou analýzu klíčových slov
Jak zákazníci vyhledávají právě váš sortiment? Zajistěte si, aby vás našli, díky poslednímu z článků, které pro vás tvoří specialisté na SEO z agentury BESTETO, tentokrát se zaměřením na analýzu klíčových slov.
Nastavení blogu, kategorií a článků pro Eshop-rychle
Blogujete? Ať je vaše odpověď jakákoli, nenechte si ujít další z článků z dílny agentury Besteto, který vám předloží 6 důvodů, proč blog na e-shopu mít a podrobně vás provede jeho správným nastavením z pohledu SEO.
Jak nastavit SEO na Eshop-rychle.cz
V dalším díle seriálu o SEO od agentury BESTETO se blíže podíváme, jak si vyhrát se SEO konkrétně na systému Eshop-rychle.
Příběhy úspěšných e-shopařů: reHOSE.cz
Martin Kubeš, dříve povoláním hasič, dnes vlastnoručně šije výrobky z vysloužilých požárních hadic. O tom, že ví, co dělá, svědčí mnoho spokojených zákazníků z celého světa, ale třeba i fakt, že v minulém roce o něm psal magazín Forbes.
Zkontrolujte datum zobrazení vašich článků
Některé vaše články měly ve výchozím nastavení zadané datum zobrazení do 1.1.2020. Zkontrolujte, prosím, zda se všechny články na vašich e-shopech nadále zobrazují.
Kde začít s propagací e-shopu? Neutopte se v moři možností!
Online marketing skýtá obrovské množství možností. Odkud se do něj ale pustit? Na jaké kanály by se měl začínající e-shopař zaměřit?
Nekašlete na propagaci e-shopu, zákazníci vás sami nenajdou!
Spousta začátečníků dělá chybu, když si myslí, že stačí nově vytvořený e-shop vystavit na internetu a zákazníci si do něj najdou sami cestu. To je ale velký omyl!
5 tipů, jak správně vybrat doménu
Nejste si jistí, jak vybrat správnou doménu pro váš nový e-shop? S našimi tipy to zvládnete raz dva!