Evoluce, ne revoluce
Dopředu bychom rádi upozornili, že všechny tři nové šablony vycházejí ze stávajících šablon, které mají své historicky dané limity. Neočekávejte u nich proto revoluční změny, jako spíše evoluci.
I tak si ale myslíme, že se s nimi podařilo pořádně zamávat a vymáčknout z nich, co se dalo. No za chvíli se přesvědčíte sami. 🙂Na revoluci v podobě nových HTML5 šablon se připravte v první polovině roku 2018.
Neradi bychom slibovali přesný termín, ale můžeme prozradit, že jak programátorské práce, tak práce po stránce UX designu a grafiky postupují mílovými kroky kupředu.
Spolupracujeme na nich s předními odborníky ve svých branžích.
Pod použitelnost a UX šablony se podepíše Lukáš Dubina, jehož expertíza je UX design a obchodní výkonnost e-shopů.
O grafická design se stará Jan Kulda, borec, který má zkušenosti s tvorbou grafiky pro řadu opravdu velkých e-commerce projektů.
Nechceme spoilerovat, ale bude to pecka! Stay tuned, určitě vás budeme s blížícím se dokončením o stavu prací informovat. 😉
Představujeme 3 nové e-shopové šablony
Protože chceme být světoví a do budoucna neomezovat e-shopaře také v prodeji do zahraničí, promítli jsme tuto vizi už nyní do názvů nových šablon a pojmenovali je podle velkých světových metropolí.
Pojďme si je tedy představit jednu po druhé.
Seznamte se s šablonou Paris
Šablona Paris je naší první širokoúhlou šablonou roztaženou na šířku celé stránky.
Hlavní produktové menu je vlevo a vytažené mimo obsah stránky. Díky výrazně většímu prostoru pro rotátor obrázků se šablona přímo nabízí k prodeji designového zboží. Také detail produktu s větším prostorem prokoukl a působí moderněji a vzdušněji. Změny poznáte i ve formulářích, jejichž inputy jsou dle UX zásad pro zákazníky seřazeny logičtěji pod sebou a nikoli „náhodně“ rozmístěné ve dvou sloupcích. Výrazně jsme vylepšili také responzivitu šablony pro mobilních zařízeních.
Ukázka šablony v praxi
Seznamte se s šablonou Tokyo
Šablona Tokyo si také připisuje jedno prvenství. A sice, že je první šablonou Eshop-rychle nabízející horizontální produktové menu.
I zde je na detailu produktu využita celá šířka stránky bez levého sloupce pro větší vzdušnost a přehlednost.
Responzivita a UX formulářů se samozřejmě dočkaly podobných úprav stejně jako ostatní nové šablony. Vylepšen a zpřehledněn byl i celý objednávkový proces.
Ukázky šablony v praxi
Seznamte se s šablonou Porto
Komu šablona Porto něco připomíná, má dobrý postřeh. Tato šablona totiž vychází z naší dosud nejnovější responzivní šablony se sexy označením 3rs15 (ne, není to ten robot ze Star Wars).
Při tvorbě Porta jsme využili všechny poznatky, které jsme od vás e-shopařů při zakázkových designech nashromáždili a víme, že vás na předchozí šabloně trápily.
Na první pohled nejviditelnější změnou je menší „roztahanost“ šablony. Výraznou modernizací po stránce UX ale prošla celá řada prvků. Všechna konverzní tlačítka mají ve všech barevných variantách šablony unikátní výraznou barvu a podvědomě navádí zákazníka objednávkou přímou cestou k jejímu dokončení.
A právě i UX objednávkového procesu doznalo velkých změn. Od druhého kroku košíku zmizí zákazníkovi prvky, které ho zbytečně rozptylují od dokončení objednávky, jako produktové menu, článkové menu, vyhledávání, patička apod.
Stejně jako u ostatních šablon se samozřejmě zapracovalo i na responzivitě webu pro mobilní zařízení.